Niyə trendlər dəyişir? Əlbəttə ki, trend yalnız bir trend deyil. Onları idarə edə bilmək üçün yaxşı başa düşmək lazımdır.

Moda çirkinliyin bir növüdür. Şık bir insan görünüşünə diqqət yetirməli və bu səbəbdən daima hazır vəziyyətdə olmalıdır. Bəs bu dəyişikliklərin səbəbləri nədir? Trendlər nədir və niyə dəyişirlər?

Uşaq olduğunuz zaman valideynlərinizə baxırsınız və 20 il sonra onların tərzlərini öyrənirik. Buna görə trendlər hər il geri qayıdır. Ancaq vaxt dəyişdikcə bu çevrilmə dövrü yoxa çıxmaq üzrədir.

Sürətli dəyişən modanın sənayenin dəyişdirilməsində böyük töhvəsi var. Təxminən dörd ilə səkkiz həftədə mağazalara yeni məhsullar daxil olur. Bu sayədə müştərilər mağazalara hər dəfə gələndə yeni məhsullarla qarşılaşa bilərlər. Bununla birlikdə, onu bu qədər populyar və modanı daha əlçatan edən bir konsepsiyanın sənayeni öldürdüyü həqiqətdir. Dizaynerlərin artıq yaradıcı olmağa vaxtları yoxdur. Sürətli irəliləyən moda onları sürətli olmağa və uyğunlaşmağa, kopyalayıb yapışdırmağa məcbur edir. Bədii yanaşma ola bilmədiyi üçün orijinallıqdan çox uzaqdır. Həm də keyfiyyətcə zəifdir.

Ətraf mühit həm də sürətli modaya və iqtisadiyyata təsir göstərir. Pambıq və parça istehsal edən ölkələrdə suyun yüksəlməsini istehsalata necə təsir edə biləcəyini düşünün.

Abstrakt və simvolik bir anlayış olan moda, müəyyən bir dövrün məşhur geyim tərzlərinə istinad edir və daim yenilik axtarışlarımızdan irəli gəlir. Həm də ümumi zövqlərimizi və alış-veriş trendlərimizi yaşadığımız yerdəki digər insanlarla moda anlayışı ilə birləşdirə bilərik. Moda sözünün bu gün məşhur geyimləri, müasir moda nümayişlərini və məşhur moda evlərini dərhal yada salmasının səbəbi geyim sənayesinin bu mövzuda zəhməti və sərmayəsidir. Dəyişən maraqlarımız, zövqlərimiz və ehtiyaclarımız üçün yeni dizaynlar davamlı olaraq inkişaf edir.

Məşhur sənətçilərin və ya yüksək cəmiyyət sütunlarında görünən elitaların geyim tərcümələri də populyar ola və modaya təsir göstərə bilər. Moda evləri, modanın gələcəyini formalaşdıra biləcək yeni kolleksiyalarını vurğulamaq üçün moda nümayişlərinə ev sahibliyi edir. Moda redaktorları, bloggerlər və köşə yazarları, sosial media təcsizçiləri və təsir dairələri bu şoular haqqında fikirlərini izləyiciləri ilə bölüşür. İnsanların aldığı şey paltar kimi görünsə də, bunun dəb olduğu açıq aydındır.

Məşhur psixoloq Flügel modanın ən təəccüblü təriflərindən birini verib. 1930-cu ildə nəşr olunan "Paltar psixologiyası" kitabında Flügel şüuraltımızın paltar vasitəsi ilə özünü necə ifadə etdiyini təsvir edir. Flügelə görə moda, öz əlləri ilə böyüdülmüş və inanmağı üstün tutan sirli bir tanrı kimidir. Təbiətinə görə heyran olmaq və mühitində diqqəti cəlb etmək istəyən insanlar, şübhəsiz dəbə üz tutur və onu fəzilət kimi qəbul edirlər.

Əminəm ki, moda sənayesindən olan dizaynerlər, qurucular, rejissorlar və redaktorların “moda nədir” sualına verdiyi cavabları oxuduğunuzda təsirlənəcəksiniz.

Beynəlxalq moda redaktoru Kunthia Durkanin: “Moda zehin vəziyyətidir. Ruh insanın özünün bir hissəsidir. Moda bəzən əskik bir pıçıltı, bəzən yüksək enerjili bir qışqırıq və ya hər şeyi bilən bir göz qırpımı və ya gülümsəmə ola bilər. Moda tez-tez özünüzə rahat olmaq, hörmətinizi şəxsi üsluba çevirməkdir. Paris, New York, Milan və London kimi moda simvolu şəhərlərindəki kolleksiyalar ümumiyyətlə bir il əvvəl geyim sənayesi üçün zəmin yaradır. Yenə də düşünürəm ki, küçə üslubun əsl barometridir. Getdikcə daha çox dizayner küçədəki həyatdan ilham alır. Şəxsi stil və moda arasında əhəmiyyətli bir əlaqə var”.

Amy Smilovic, "Tibi"nin qurucusu və dizayneri: “Mənim üçün moda həyatı təmsil edir. Özümü daha yaradıcı, daha maraqlı, daha güclü və mürəkkəb hiss etməyim üçün bir şey taxdığım zaman özümü dünya ilə daha canlı və daha interaktiv hiss edirəm. Qarderobumu dəyişdirmək hər şeyin yeni və mümkün olduğunu hiss etməyin ən sürətli yoludur. Beləliklə, modanın məqsədi sizi canlı və indiki kimi hiss etməkdir. İnsanlar dəb mövzusunda çox fəlsəfi olduqda nifrət edirəm, amma bu həqiqətən doğrudur!”.

Rajni Jakques, moda direktoru: “Modanın məqsədi bu qədər sadə ola bilər. Həyatınızı təşkil və idarə etmək üçün paltar lazımdır. Dəbin bir trend olduğunu unut, dəbə və geyimə ehtiyac olduğunu düşün. Şəxsi görüşə, baqqal mağazasına və ya əmiuşağınızın toyuna getmək üçün ən azı bir şalvar, köynək və ayaqqabı lazımdır”.

Klaire Distenfeld, "Fivestory"nin sahibi: “Moda sözlərin istifadə olunmadığı bir ifadə formasıdır. Mənə görə bu çox fərdi, həqiqi və xam bir anlayışdır. Daxili dünyanı xarici aləmlə sinxronlaşdırır və ya bəzən hiss etmək istədiyiniz duyğu verir”.

Lauren Şerman, "New York Business of Fashion" qəzetinin redaktoru: “Modanın məqsədi daimi ölüm qorxumuzu aradan qaldırmaqdır. Özümüzü və şəxsi mühitimizi bəzəmək, qalıcılıq xəyalını yaradan bir şəxsiyyət yaratmağa kömək edir. Əgər əşyalar alıb görünüşümüzü müəyyənləşdiririksə, bu, varlığımızı daha real və əbədi hiss etdirir".

Şiona Turini, sərbəst stilist və məsləhətçi: “Moda paltarla hekayə danışmaqdır. Bu paltarın arxasındakı hekayələrdən və bu hekayələrin ətrafında yaratdıqlarınızdan. Mədəni təsir arxa plan və ya intellektual toxunma nöqtəsidir. Dünyadan qaçmaq və ənənəni qəbul etmək üçün modadan istifadə edirik”.

Karla Velch, məşhur stilist: “Moda bizi varlığımıza bağlayır. Həm hisslərimizə, həm də ruhumuza parça və sap şəklində müraciət edən gerçək bir varlıqdır. Yaşıl bir palto almaq üçün kifayət qədər qənaət etmə hissi və ya dörd yaşımda geyindiyim qəhvəyi pomponlu sarı paltar heç vaxt unutmayacağam. Mənə görə dəbin məqsədi keçmişdəki anlara qoşulmağa və vaxtı qeyd etməyə kömək etməkdir”.

İngilis moda dizayneri Hamnett: "Geyimlər hamımızın anlaya bildiyi şifahi olmayan ünsiyyət vasitələridir”.

Moda dəyişkəndir, əslində o qədər sürətlidir ki, aldığınız bir palto göz qırpımında köhnələ bilər. Hər mövsüm yeni bir şey üçün köhnəni atmaq, dəyişən moda dünyasında indi bir çoxumuzun qəbul etdiyi bir şeydir.

Dəbə nə təsir edir? Necə dəyişir?

Fəsillərə görə yay, payız və qış dəbləri var. Buna görə də moda fəsillərdən təsirlənən bir anlayışdır. Üstəlik moda dünyası rənglər və naxışlar dünyasıdır. Bu il hansı rəng dəbdədirsə, o rəng paltarın saplarında və parçalarında da moda olacaqdır. Başqa sözlə, tekstil şirkətləri o rəngə müraciət edir, mebel o rəngdə istehsal olunur, ayaqqabılar bu rəng üçün uyğun bir birləşmə yaradacaq şəkildə istehsal olunur. Bu vəziyyəti “moda meyli” kimi də təsvir edə bilərik.

İqtisadi amillər modaya əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərir. Daha ucuz və daha az materialla tikilən paltar keyfiyyətinə görə seçilsə də, iqtisadi inkişafa görə paltarda istifadə olunan parçaların miqdarı və keyfiyyəti artır və şou ön plana çıxmağa başlayır. Davamlı hərəkətdə olan moda tez-tez keçmiş tendensiyaların təkrarı kimi görünür. Yepyeni və tamamilə orijinal moda meylləri nadir hallarda olur. Dəb də məhsullarda istifadə olunan materialın və ya materialların qiymətindən birbaşa təsirlənir. Məsələn, ipək qiymətlərindəki artım ipək parçalarda daha az ipəyin istifadə olunmasına səbəb olur. Bu, ipək paltarların moda olmasının qarşısını alır.

Texnoloji inkişaflar və vizual sənətlər moda seçimlərində təsirli olur. Məşhur ulduzların saç düzümü dərhal gənclər arasında moda ola, və ya bir qrupun meylləri aksesuarlarda və geyimdə əks oluna bilər. Texnoloji inkişaflarla yanaşı, xüsusilə videolar moda sənayesinin inkişafında çox faydalı olmuşdur. Televiziyalardakı moda nümayişləri, moda səhnələrini əks etdirən filmlər, moda evlərinin moda nümayişləri və tədbirləri və xüsusi markaların reklamları da moda meyllərinin yayılmasında təsirli olur.

Moda qlobal yayılmağa meyllidir. Moda sənayesinin gəncləri dəli etmək üçün istifadə etdiyi müxtəlif taktikalar var. Ən təsirli reklamların əksəriyyəti televiziya şoularında müəyyən bir geyim geyinən aktyorlar və ya aktrisalar tərəfindən hazırlanır. Gənclər moda dünyasına sosial mediada izlədikləri məşhurların tərzlərini mənimsəyərək daxil olurlar.

Media moda dünyasında çox vacib bir rol oynayır. Modanın vacib bir hissəsi moda jurnalistikasıdır. Son illərdə televiziya, qəzet, jurnal, moda saytları, bloglar və sosial şəbəkələrdəki tənqidlər, tanıtımlar, bəyənmələr və şərhlər moda seçimlərində çox vacib yer tutur. Xüsusilə "youtube" videoları yeni trendləri yaymaq üçün istifadə olunur.

İnsanlar, proyektləşdirmək istədikləri şəxsi imicini yaratmaq üçün modanı izləyirlər. İnsanların cəmiyyətdəki yerini möhkəmləndirmək, təsdiqlənmək, seçilmək, diqqət çəkmək, hörmət qazanmaq, mədəni, zərif, şık və ya cəlbedici görünmək kimi bir çox fərqli səbəbdən ünsiyyətdə istifadə etdikləri simvolik quruluşa imic və moda deyilir. bu görüntünün digər tərəfə ötürülməsini təmin edir.

"Cəlbedici" anlayışı insanların estetik bir şey tapmasını və ondan zövq almağı ifadə edə biləcək vacib bir anlayışdır. Moda, kütlə tərəfindən cəlbedici görünəcək kişi və qadın modellərini təklif edərək “müəyyən növlər” qəbul edə bilər.

Müasir dövrdə moda sənayesi daha çox geyim markalarına diqqət yetirdi. Fabriklər və yeni texnologiyaların tətbiqi sayəsində moda sənayesi, xüsusilə iş dünyasında güclü bir qaynaq olaraq yerini aldı. Mağazaların yayılması və əlverişli məhsulların bazara təqdim edilməsi moda sənayesini inkişaf etdirən ən böyük addımlar idi. Qadınların gözəl görünməyə olan sevgisi və bugünkü müasir iş mühiti dəyişən moda meyllərinin tutulmasına və reallaşmasına kömək edir.

H&M, Splash, Channel, Burberry və s. Markaların ortaya çıxması ilə, xüsusilə Avropa və Amerikada dəyişən geyim sektoru moda sənayesinə də təsir etdi. İnsanları cəmiyyətdə daha prestijli göstərəcək bahalı markalar almaq dəb halını alıb.

Müasir dövr dəyişən meylləri izləmək həyəcanını oyadan moda və trendlərlə çox iç-içədir. Gənclər modanı böyüklərdən daha çox təqib edirlər və "ikon" üslublarını inkişaf etdirmə meylləri ilə trend müəyyən edənlər kimi görünürlər. Məsələn, moda sənayesinin yenilikçi cəhətlərindən biri olan rəqəmsal çap geyimləri gənclər tərəfindən mənimsənilə və dərhal istifadəyə verilə bilər.

İndiki vaxtda geyimlər elə tərtib edilib ki, xüsusilə gənclər onları cazibədar görsünlər. "Pierre Cardin", "Versace", "Gucci" və "Dolce Gabbana" kimi markaların gənclər üçün xüsusi kolleksiyaları var. Moda və zərifliyi təmsil edən bu tip markalar insanların uyğunlaşmasını və cəmiyyət tərəfindən qəbul edilməsini asanlaşdırdıqları üçün insanların diqqətini çəkir.

Dünyada "moda mərkəzləri" olaraq bilinən əhəmiyyətli şəhərlər: New York, Paris, Milan, London, Dubay, Berlin, Tokyo, Miami, Madrid, Hong Kong, Roma, Sao Paulo, Sidney, Barcelona, ​​Vienna, New Delhi, Los Anceles-dir.

Moda niyə vacibdir?

Tarixdə müəyyən bir dövrə aid geyim tərzləri o dövrün modası kimi ifadə edilir. Müəyyən bir tarixin geyim vərdişləri o dövrün geyim trendləri idi. Cəmiyyətdə tarixdə və elitada böyük bir ad qazanan sənətkarlar da dövrün meyllərini yaradırdılar.

Moda kütlələrin meyllərini göstərdi və cəmiyyətin liderləri bu meylin formasını təyin edə bildilər. Bu baxımdan dəbin əslində bir konsepsiya nə qədər vacib olduğunu daha yaxşı başa düşmək olar. Moda əslində tarixi mövqeyi baxımından çox güclü bir sözdür. Bir ölkənin kraliçası və kralının soyunma tərzi bu ölkənin insanlarına nümunə oldu. Möhtəşəm rəssamların rəsmlərindən tutmuş ixtiraçıların ixtiralarına qədər hadisələr və insanlar dəbin müəyyənləşdirilməsində böyük təsir göstərdilər. Bu gün modanın mənası dəyişsə də, eyni işi funksional olaraq davam etdirir, yəni moda günümüzdəki cəmiyyətlərin meyllərini müəyyənləşdirir.

Moda mövzusunda ağla ilk gələn qadınlar olsa da, günümüzdə kişilər də modanı yaxından izləyirlər. Rəqəmsallaşan dünyada dəbi izləyənlərin sayı daha aydın göründüyündən, dəbin əhəmiyyəti indi daha yaxşı başa düşülür. İnsanlar gözəl və şık geyinəndə özlərini rahat, inamlı hiss edirlər. Bu hiss onların motivasiyasını artırır, daha uğurlu və məhsuldar olmalarını təmin edir.

Moda bir tendensiyanı ifadə edərkən eyni zamanda bir meyli formalaşdıra və ya yarada bilər. Bu gün modanı müəyyən edən amillər rahatlıq, keyfiyyət və təbiilik kimi istehlakçıların gündəlik gözləntilərinə əsaslanan, eyni zamanda yenilik axtarışlarını təmin edən bir çərçivədə dəyişir.

Moda böyük bir işdir və moda sənayesi dünyanın ən böyük sahələrindən biridir. Hər gün milyonlarla insan geyim dizayn edir, tikir və göndərir. Yenə də bu mağazalar və bazarlarda çalışan milyonlarla insan bu paltarların alqı-satqısı ilə məşğul olur.

Əsrlər boyu moda

Modanın inkişaf prosesinə baxdığımızda, onun izlərini Qədim Roma və Orta əsrlərə aid etmək olar. İqtisadi və sosial dəyişikliklərin nəticəsi olan moda fərqli şəkildə müəyyənləşdirilsə də, bir çox cəmiyyət üçün birbaşa status və ənənələrlə əlaqəlidir. Kütlələrin və dövrün xüsusiyyətlərini əks etdirmək baxımından çox böyük tapıntıları əhatə edən bir anlayış olan moda, rəssamların hərəkətlərindən kral idarəsinə qədər bir çox mövzuya işıq tutmağa kömək etdi və tarixi əhəmiyyət qazandı.

Zamanla, zərurətdən çox status və sosial şərtlərin göstəricisinə çevrilən moda, 1400-cü illərdə kral ailələrinin əmri ilə liderlərin diqqətini çəkməsi üçün bir vasitə olaraq istifadə edildi.

Dərzinin işi 1845-ci ildə Charles Worth tərəfindən tikiş maşınının ixtirası ilə başa çatdı. Bir dəzgahın köməyi ilə ilk dəfə xüsusi dizaynlar hazırlayan Worthun kütləvi istehsalından sonra çırak Paul Poiret Parisdə özü üçün bir dizayn studiyası açdı və axşam paltar dizaynları ilə qadınların azadlığını vurğulayaraq diqqət çəkdi.

Ayşən Vəli

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə