"Geyim yalnız fiziki ehtiyacları ödəyən bir vasitə deyil" - MÜNASİBƏT BİLDİRİLDİ
"Rənglər həyatımızın ayrılmaz bir hissəsidir və onlar təkcə ətraf mühitimizi deyil, həm də daxili dünyamızı formalaşdırır". Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında sosial və mənəvi məsələlər üzrə ekspert Ramal Əliyev deyib.
O bildirib ki, rənglər əhval-ruhiyyəmizə, davranışımıza və ümumilikdə psixologiyamıza əhəmiyyətli dərəcədə təsir edir: "Geyimlərimizdə seçdiyimiz rənglər isə həm özümüz haqqında mesaj verir, həm də ətrafımızla olan münasibətlərimizə təsir göstərir. Geyim yalnız fiziki ehtiyacları ödəyən bir vasitə deyil, eyni zamanda şəxsiyyətin, əxlaqın və estetik zövqün göstəricisidir.
Geyimlərdə rəng seçimi təkcə şəxsi zövqlə məhdudlaşmır. Rənglərin seçimi insanın ruh halını, özünü necə hiss etdiyini və başqalarına necə görünmək istədiyini əks etdirə bilər. Məsələn, mavi rəng sakitlik və güvən hissi yaradır, qırmızı isə enerjini, və gücü simvolizə edir. Sarı rəng pozitivlik və yaradıcılıqla, yaşıl isə təbiət və tarazlıqla əlaqələndirilir. Bu baxımdan, geyimdə istifadə olunan rənglər insanın daxili emosional vəziyyətini əks etdirə və ya onu tənzimləyə bilir.
Geyim rənglərinin mənası və qəbul forması mədəniyyətlər arasında da fərqlidir. Qərb cəmiyyətlərində qara rəng ciddilik, rəsmi və bəzən də matəm ilə əlaqələndirilir. Halbuki, Şərqdə ağ rəng yas rəmzi ola bilər. Şərq mədəniyyətlərində parlaq, canlı rənglərə üstünlük verilməsi, həyatsevərlik və sosiallıq anlayışları ilə bağlıdır. Bu fərqliliklər müxtəlif mədəniyyətlərin estetik dəyərlərini və sosial normativlərini göstərir.
Geyim rənglərinin əhəmiyyəti xüsusiylə xidmət sektorunda və müştəri ilə birbaşa ünsiyyətdə olan sahələrdə daha da artır. Əməkdaşların geyimlərində istifadə olunan rənglər, müştəriyə verilən mesajın bir hissəsi olur. Məsələn, hüquq firmalarında daha sakit, etibar doğuran rənglər (mavi, tünd boz) seçilərkən, uşaq baxçaları və ya əyləncə mərkəzlərində daha şən və parlaq rənglərə üstünlük verilir. Bundan əlavə, şirkətlərin korporativ rənglərinə uyğun geyimlər, brendin vizual tanınmasını artırır və müştəri ilə emosional bağ qurmağa kömək edir".
"Nəticə etibarilə, geyimlərimizdə seçdiyimiz rənglər təkcə şəxsi tərzimiz və əhvalımızla bağlı deyil, eyni zamanda cəmiyyətin bizə baxışını da formalaşdırır. Rənglərin həm psixoloji, həm də sosial təsirlərini nəzərə alaraq, şəxsi həyatımızda, ictimai münasibətlərdə və peşəkar mühitdə daha məqsədyönlü və şüurlu seçimlər etməyimiz mümkündür. Rənglər, sadəcə gözəllik elementi olmaqdan daha çox, bir növ dillə danışan simvollardır – və bu dili düzgün istifadə etdikdə, özümüzü və ətrafımızdakıları daha yaxşı anlaya bilərik" - deyə o, əlavə edib.
Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə