Pompa süni intellekt və zərifliyin yaratdığı kolleksiyanı təqdim edir

...Pompa brendinin dizaynerləri süni intellekt mütəxəssisləri ilə birlikdə ilk dəfə qadın yazlıq paltolar xəttini hazırlayıblar. Bundan əlavə, brend yeni mövsümün başlanğıcı üçün çəkilişlərdən imtina edib və neyron şəbəkədən istifadə edərək kampaniya yaradıb.

Nümunələrin hazırlanmasından tutmuş kolleksiyanın tikilməsinə qədər iş təxminən doqquz ay çəkib. Süni intellekt üzrə mütəxəssislər brendin DNT-sini dəqiq əks etdirən və təkmilləşdirən kolleksiya yaratmaq üçün vizual şəxsiyyətin dərin təhlilini aparmaq üçün Pompa dizaynerləri ilə sıx əməkdaşlıq ediblər.

Daha sonra alqoritmlər hədəf auditoriyanın üstünlükləri və cari tendensiyalar əsasında nümunələr yaradıb. Həmçinin, neyron şəbəkə nümunələri ideal və rahat uyğunlaşma üçün müxtəlif rəqəmləri nəzərə alıb.

Yeni mövsüm üçün Pompa üslubların zərif qarışığına mərc edir: neo-klassisizm, sakit estetika və sakit dəbdəbə...

Bütün bunlar universal və lakonik təsadüfi üsluba ahəngdar şəkildə inteqrasiya olunur, rahat gündəlik həyata diqqət yetirir.

Yaz kolleksiyasının palitrası dopamin qarderobunun ruhu ilə aşılanıb. Fuşya, qırmızı, lavanda, krem-brule və zəngin göyərti enerjini ani artırmaq üçün təbiətin özü tərəfindən yaradılmış çalarlardır.

SİA-nın məlumatına görə, kolleksiyanı tanıtmaq üçün brend həmçinin çəkilişlərdən imtina etmək və süni intellektlə vizuallardan istifadə etmək qərarına gəlib. Standart çəkiliş və post-produksiya üçün iki ay olduğu halda, onun yaradılması təxminən iki həftə çəkib.

Videonun konsepsiyası brendin pis hava şəraitindən görünməz qoruyucu rolunu oynayan membran örtüklərinə əsaslanır.

Pompa bu cür paltarda evindən çıxaraq özünü sehrli şəffaf kubun içində tapan qadını göstərib.

İstiləşdirir, qoruyur və sevindirir. Belə bir kub sayəsində qadınlar dəyişkən yaz havalarında küləyin, qarın və ya yağışın şiddətindən qorxmurlar.

Bundan əlavə, kubların içərisində isti və baharın oyanışını simvolizə edən parlaq çiçəklər... çiçək açır.

Unikal səs dizaynı bu kövrək, lakin gözəl dünyada rahatlıq və etibarlılıq hissi yaradaraq, sizi bahar ab-havasına qərq edir. Belə kolleksiyanın və kampaniyanın yaradılması brendə bir neçə milyon rubl qənaət edib və həm də yeni modellər sayəsində rəqiblərdən fərqlənməyə imkan verib.

Və unikal konsepsiya bahar və yenilənmə ab-havasını çatdırmağa kömək edib, həm də yeni bir palto yalnız geyim elementi deyil, qadının çevrilməsi və çiçəklənməsinin simvolu ola biləcəyini göstərib.

İndi biz əhəmiyyətli nəticəni görə bilərik - yazlıq paltoların satışı keçən illə müqayisədə 20 faiz artıb.

Nazlı Almuradova

Bütün xəbərlər Facebook səhifəmizdə