Rusiya Hərbi Dəniz Qüvvələrinin fiaskosu...

23 Dekabr 2025 19:14 (UTC+04:00)

Rusiya 2035-ci ilə qədər 2062 yeni mülki gəmi tikməyi planlaşdırır, lakin onlardan təxminən 1500-ü üçün maliyyələşdirmə hələ müəyyən edilməyib.

SİA xəbər verir ki, sənədlə tanış olan mənbələr "Vedomosti"yə bildiriblər ki, bu, hökumətin mülki gəmiqayırma üzrə yenilənmiş uzunmüddətli planından irəli gəlir. Onların sözlərinə görə, hökumət 593 gəminin tikintisi üçün büdcədən 1,14 trilyon rubl ayırmağa hazırdır.

Lakin bu məbləğ onların istehsalı üçün kifayət etməyəcək: sifarişçi şirkətlər tərəfindən 1,87 trilyon rubl investisiya qoyulmalıdır və daha 290 milyard rubl lizinq proqramları vasitəsilə təmin ediləcək.

Hazırda 358 gəminin tikintisi üçün müqavilələr imzalanıb, 79 müqavilə hələ sifarişçilər tərəfindən təsdiqlənməyib və daha 71-i artıq başa çatıb.

Xüsusilə, hökumət planında Şimal Dəniz Yolu (ŞDY) üçün 115 buz sinifli gəminin tikintisi nəzərdə tutulur.

Bunlardan beşi hazırda tikilməkdədir.

Federal Balıqçılıq Agentliyinin məlumatlarına görə, investisiya kvotası proqramı ("kili altındakı kvotalar" kimi tanınır - yeni gəmilərə investisiya müqabilində balıq və ya dəniz bioresurslarının ovlanması üçün icazələrin verilməsi) birinci mərhələdə 107, ikinci mərhələdə isə 34 gəminin inşasını təmin edib.

Mənbənin "Vedomosti"yə verdiyi məlumata görə, indiyə qədər 48 gəmi tikilib, onlardan 46-sı proqramın birinci mərhələsi çərçivəsindədir.

Mənbənin sözlərinə görə, effektiv tələb hər iki mərhələdə ümumi dəyəri 278 milyard rubldan çox olan 67 gəminin inşasını dəstəkləyib.

Bundan əlavə, dəyəri 123 milyard rubldan çox olan 111 çay-dəniz yük gəmisi tikilib.

Bunlara Dövlət Nəqliyyat Lizinq Şirkətinin (GTLK) və Mashpromleasing-in güzəştli lizinq proqramları çərçivəsində tikilənlər daxildir.

Bu gəmilər, o cümlədən beynəlxalq Şimal-Cənub nəqliyyat dəhlizi boyunca Rusiya məhsullarının ixracı üçün istifadə olunur.

Əvvəllər hökumət 2023-2028-ci illər üçün mülki gəmilər üçün güzəştli lizinq proqramı üçün maliyyələşdirməni təxminən yarıya endirərək 134,85 milyard rubla endirmişdi. Bu proqram çərçivəsində Rusiya gəmiqayırma zavodlarında tikiləcək gəmilərin sayı 260-dan 219-a endirilib.

Böyük tutumlu gəmilər, konteyner gəmiləri, Valdai-45R hidrofoilləri, Beluga sərnişin gəmiləri, 82185A layihəsinin balıqçılıq trol gəmiləri və RST-27 tankerləri də daxil olmaqla bahalı layihələr siyahıdan çıxarılıb.

Rusiyada mülki gəmi tikintisində əsas problem yüksək qiymət olaraq qalır.

Infoline Analytics şirkətinin baş direktoru Mixail Burmistrovun sözlərinə görə, bu, Çində olduğundan 2,5-3 dəfə çoxdur.

Bu, aşağı əmək məhsuldarlığı və avtomatlaşdırma və robototexnika sahəsində əhəmiyyətli bir boşluq, eləcə

Buna görə də, ekspertin fikrincə, Çində istənilən genişmiqyaslı gəmiqayırma "Rusiya gəmiqayırmasını tamamilə məhv edə bilər".

Əli Babayev