Unikal bir təcrübənin başlamasından dörd il sonra, alimlər laboratoriya siçovullarını video oyunlar oynamağa öyrətməkdə irəliləyişlər əldə etdilər. 2021-ci ildə gəmiricilər sadəcə klassik atıcı Doom II-nin rəqəmsal məkanında naviqasiya etmək qabiliyyətini nümayiş etdirsələr də, indi virtual hədəflərə atəş açmaq da daxil olmaqla əsas oyun mexanikasına yiyələniblər.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə tomshardware.com. yazır.
Layihə rəhbəri, neyromühəndis Viktor Tot, eksperimental quruluşu əhəmiyyətli dərəcədə təkmilləşdirib.
Heyvanların hərəkətləri artıq yüksək dəqiqliklə oyun əmrlərinə çevrilir, AMOLED ekranlarında təkmilləşdirilmiş vizuallaşdırma və hava axınından istifadə edən haptik geribildirim sistemi isə siçovullar üçün virtual mühitlə daha real və intuitiv qarşılıqlı əlaqə yaradır.
Atəş açmaq üçün gəmiricilər xüsusi tətikleyicidən istifadə edirlər.
Təlimin əsas prinsipi mükafatlandırma sisteminə əsaslanır: xarici sensorlar tərəfindən qeydə alınan düzgün heyvan hərəkətləri dərhal mükafatlandırılır.
Müəlliflərin fikrincə, layihənin əsas məqsədi insan oyunçuları ilə rəqabət aparmaq deyil, inkişaf etmiş beyin-kompüter interfeysləri inkişaf etdirməkdir.
Bu vasitələr potensial olaraq neyrobioloji tədqiqatlarda, reabilitasiya tibbində və robototexnikada tətbiq oluna bilər.
Əli Babayev