...Porsche-nin yeni elektrikli Cayenne avtomobili yolsuzluq avtomobili kimi mühəndislərini təəccübləndirdi. Rekord çəkisinə - təxminən 5830 funt (təxminən 2645 kq) baxmayaraq, brendə görə, elektrik avtomobili çətin ərazilərdə benzin versiyasından “daha yaxşı” performans göstərir.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, bu barədə Autoblog yazır.
Cayenne xəttinin vitse-prezidenti Maykl Şatzle qeyd etdi ki, komanda əvvəlcə EV-nin benzin versiyası ilə müqayisə edilə biləcəyini gözləyirdi.
Lakin Dubayda keçirilən sınaqlar fərqli bir nəticə ortaya qoydu: “...Bu, inanılmazdır. Qumlu yerdə gücü idarə etmək asandır; dartmanı mükəmməl şəkildə tənzimləyə bilərsiniz. Bu, daxili yanma mühərriki ilə müqayisədə daha asandır”. İsteğe bağlı Offroad paketi yer təmizliyini 24 sm-ə (9,8 düym), yaxınlaşma bucağını isə 25 dərəcəyə qədər artırır və dəyişdirilmiş asqı, təkərlər və Porsche Active Ride Sistemini əhatə edir.
Yolsuzluq imkanlarından əlavə, yeni Cayenne Electric öz dartma qabiliyyətini qoruyub saxlayır: elektrik avtomobili əvvəlki modellərdə olduğu kimi 3500 kq-a (7700 funt) qədər dartma qabiliyyətinə malikdir.
Porsche faktiki məsafənin yükdən, sürətdən və yol şəraitindən asılı olacağını vurğulayır.
Beləliklə, yeni elektrik krossoveri Cayenne-nin özünəməxsus praktikliyini elektrik mühərrikinin üstünlükləri ilə birləşdirir, rahat güc ötürülməsi, asan idarəetmə və çətin ərazilərdə yüksək səmərəlilik nümayiş etdirir.
Bu addım Porsche-nin Cayenne modelləri sırasını inkişaf etdirməyə davam etdiyini və onu təkcə şəhər sürücülüyü üçün deyil, həm də aktiv istirahət və yolsuzluq macəraları üçün cəlbedici etdiyini təsdiqləyir.
Nazlı Almuradova