Özünütəkmilləşdirmə üçün hədiyyələr alıcılarda mənfi hisslər oyadır...

25 Noyabr 2025 21:16 (UTC+04:00)

...Tədqiqatçılar insanların özünütəkmilləşdirmə məhsullarına və neytral analoqlara reaksiyalarını müqayisə edərək beş təcrübə apardılar.

SİA xəbər verir ki, FIU Business tərəfindən aparılan yeni bir araşdırmaya görə, xoş niyyətli hədiyyələr səhv şərh edilə bilər və bu da brend nüfuzuna xələl gətirən mənfi onlayn rəylərə səbəb ola bilər.

Florida Universitetinin (FIU) Marketinq və Logistika üzrə dosenti Linnea Çepman və Vuster Politexnik İnstitutundan Farnuş Reşadi özünütəkmilləşdirməyə yönəlmiş hədiyyələrin alıcıda tez-tez mənfi hisslər oyadığını aşkar ediblər.

Bu, sonrakı davranışa da təsir göstərir.

Tədqiqatçılar 1340 iştirakçının iştirak etdiyi beş təcrübə apardılar.

Tədqiqatçılar insanların özünütəkmilləşdirmə məhsullarına və "Get Lean" arıqlama çayı və "Ünsiyyət Bacarıqları" təqvimi kimi neytral analoqlara reaksiyalarını müqayisə ediblər. Bütün ssenarilərdə özünütəkmilləşdirmə üçün hədiyyə alanlar onu daha aşağı qiymətləndirdilər, bu barədə daha az müsbət fikirlər bildirdilər və ya mənfi rəylərlə razılaşıblar.

Lakin insanlar eyni məhsulları özləri üçün aldıqda, mənfi təsir yox oldu.

Mütəxəssislər qeyd ediblər ki, hədiyyə alanların çoxu hədiyyələrdən məyusluqlarını onlayn rəylərdən istifadə edərək məhsul və brendə yönəldirlər.

Tədqiqatın nəticələri Retailing jurnalında dərc edilib.

Nazlı Almuradova