...1 yanvar 2026-cı il tarixindən etibarən Çin Rusiya avtomobil bazarına birbaşa təsir edəcək tələblər tətbiq edəcək. Yeni qaydalara görə, avtomobillər yalnız qeydiyyat tarixindən altı ay sonra Çindən kənara ixrac edilə bilər.
İstisna yalnız istehsalçının rəsmi icazəsi və təyinat ölkəsində xidmət şəbəkəsinin sübutu ilə mümkün olacaq.
Yeni tədbirlər, sıfır yürüş məsafəsinə baxmayaraq, istifadə olunmuş şəkildə satılan avtomobillərin kütləvi ixracının qarşısını almaq məqsədi daşıyır.
SİA-nın məlumatına görə, bu sxem, Rusiyaya əsas təchizat kanallarından birinə çevrilib və yeni Çin avtomobil idxalının 95 faizə qədərini təşkil edir.
Müstəqil ixracatçılar avtomobilləri qeydiyyata alıb xaricə istifadə olunmuş şəkildə göndəriblər, bununla da vergilərə qənaət edib, logistikanı sürətləndirib və alıcı üçün son qiyməti aşağı salıblar.
Dəyişikliklərin təsiri ilə bağlı ekspertlərin fikirləri bölünüb. Bəzi ekspertlər bazarın kəskin qiymət artımı olmadan transformasiyadan sağ çıxacağına inanırlar, baxmayaraq ki, çatdırılma müddətləri qaçılmaz olaraq artacaq və bəzi kiçik şirkətlər fəaliyyətini davam etdirə bilməyəcəklər.
Digərləri isə 800 dollar (65.000 rubl) və ya daha çox qiymət artımı gözləyirlər.
ƏDV geri qaytarılmalarının ləğvi, diler endirimlərindən istifadə edə bilməmək və saxlama xərclərinin artması da qiymət artımlarını dəstəkləyir.
Ekspertlər hesab edirlər ki, bu dəyişikliklərin əsas məqsədi daxili vergi gəlirlərini artırmaq və Çin brendlərinin imicini qorumaqdır.
Mərkəzi hakimiyyət orqanları hesab edir ki, inkişaf etmiş xidmət şəbəkəsi olmayan bölgələrə yalançı işlənmiş avtomobillərin tədarükü avtomobil istehsalçılarının nüfuzuna xələl gətirir.
Məcburi satış sonrası xidmət təsdiqinin tətbiqi ixracatçılar üçün əlavə tələblər yaradır və paralel idxala, xüsusən də ən böyük təchizat məntəqələrindən biri olaraq qalan Rusiyaya əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərə bilər.
Nazlı Almuradova