Porsche avtomobilini BMW kuzovunun altında gizlətdi…

15 Noyabr 2025 23:36 (UTC+04:00)

...Avtomobil istehsalçıları onilliklərdir ki, gələcək modelləri maskalamaq sənətini təkmilləşdirirlər, yapışqan lent və kartondan tutmuş vinil və saxta panellərə qədər. Lakin ən qeyri-adi hekayələrdən biri 1970-ci illərin əvvəllərində, Porsche ilk ön mühərrikli avtomobili olan 924-ün inkişafını gizlətmək qərarına gəldikdə baş verdi.

SİA-nın məlumatına görə, bu barədə Motor1 yazır.

Şirkətin oxşar tərtibata malik sələfi olmadığı üçün sınaq avtomobili üçün öz kuzovundan istifadə etmək mümkün deyildi.

Buna görə də mühəndislər bir hiyləyə əl atdılar: daxili olaraq EA425 kimi tanınan prototipi kuzovlarının altında gizlətmək üçün 2002-ci il BMW və birinci nəsil Opel Manta aldılar. Testlər zamanı o, adi BMW-yə bənzəyirdi - Porsche-nin məqsədi məhz bu idi.

924 1976-cı ildə 914-ün varisi kimi debüt edəndə VW və Audi komponentlərinin qarışığı idi.

Avtomobil Nekkarsulmdakı Audi zavodunda yığılmışdı, 2.0 litrlik mühərrik Audi 100-dən götürülmüşdü və tam olaraq Porsche tərəfindən hazırlanmış mühərrik yalnız on il sonra 924 S-də peyda oldu.

"Başqa" kuzovların istifadəsi bu gün də adi bir təcrübə olaraq qalır.

Məsələn, Ferrari bu yaxınlarda saxta işlənmiş borularla təchiz edilmiş Maserati Levante kimi gizlədilmiş ilk elektrik avtomobilini sınaqdan keçirdi.

Porsche həmçinin mürəkkəb kamuflyaj metodlarından - köhnə faraları təqlid edən stikerlərdən, əlavə plyonka təbəqələrindən və hətta keçmişdə Taycan prototiplərinə benzinlə işləyən Panameralar kimi görünmək üçün saxta işlənmiş borulardan istifadə etməyə davam edir.

Avto paparassi ənənəsi 1950-ci illərə gedib çıxır, o zaman jurnalistlər ilk dəfə yeni modellərin casus fotolarını dərc edirdilər.

O vaxtdan bəri avtomobil istehsalçıları gizlətmə metodlarını, bəzən olduqca yaradıcı üsulları daim təkmilləşdirirlər.

Nazlı Almuradova