...Moskvada geyim, ayaqqabı və aksesuar mağazaları kütləvi şəkildə bağlanır. "Vedomosti"nin istinad etdiyi CORE.XP konsaltinq şirkətinin məlumatlarına görə, iyul-sentyabr ayları arasında ticarət mərkəzlərindəki bütün bağlanmaların yarısı (50 faiz) bu rəqəmlə təşkil edib ki, bu da bu ilin ikinci rübü ilə müqayisədə 12 faizlik artım deməkdir.
Müqayisə üçün, növbəti ən böyük kateqoriya olan iaşə xidməti ümumi bağlanmaların yalnız 10,5 faizini təşkil edib. Lakin CORE.XP bağlanan mağazaların mütləq sayını bildirmir. Şirkət yalnız 2025-ci ilin yanvar ayından iyul ayının sonuna qədər olan məlumatları təqdim edir, bu zaman Rusiyada 320-dən çox ticarət mərkəzi mağazası bağlanıb.
SİA-nın məlumatına görə, NF Group-un oxşar statistikası var və üçüncü rübdə moda seqmentinin Rusiyadakı bütün bağlanan mağazaların 45 faizini təşkil etdiyini bildirir.
Lakin şirkətin hesablamalarına görə, bu, əslində əvvəlki rübdə bu seqmentdəki bağlanmaların payından 9 faizlik aşağıdır.
Uyğunsuzluqlar, NF Group-un yalnız oflayn əməliyyatlarını tamamilə tərk edən şəbəkələrə məxsus bağlanmış mağazaları sayması ilə bağlı ola bilər, CORE.XP isə şəbəkələrini tədricən kiçildən pərakəndə satış şirkətlərinə məxsus mağazaları da əhatə edir.
İyul-sentyabr ayları arasında tamamilə bağlanan oflayn moda şəbəkələri arasında Incity, Prav.da, Mudo, Yollo və Urban Vibes geyim brendləri, eləcə də Deseo və Etam alt paltarı brendləri var.
Fashion Buzz-un analitiki və naşiri Olqa Steinberqin sözlərinə görə, 2022-2024-cü illərdə brendlər genişlənməyə və formatlarla təcrübə aparmağa diqqət yetirsələr də, indi diqqət güclü optimallaşdırmaya yönəlib.
Onun sözlərinə görə, kiçik və orta ölçülü brendlər daha az sabit satış strukturu, bazarlardan asılılıq və kredit maliyyələşdirməsinə məhdud çıxışdan təsirlənərək xüsusilə həssasdırlar.
NF Group-un nümayəndəsi Evgeniya Xakberdievanın sözlərinə görə, mağazalar da fiziki mağazaların saxlanması üçün artan əməliyyat xərcləri və bizneslərə artan vergi yükü səbəbindən bağlanır.
Focus Technologies əvvəllər iyun-avqust ayları arasında geyim və ayaqqabı mağazalarının müştərilərinin illik 10 faizini itirdiyini bildirmişdi.
Xakberdieva izah edib ki, ruslar istehlaka yanaşmalarını dəyişirlər - onlar getdikcə geyimləri istəkdən deyil, zərurətdən alırlar.
Fashion Consulting Group həmçinin "ağıllı qənaət" meylini qeyd edib: alıcılar qiymətləri müqayisə etməyə çalışır və tez-tez çoxfunksiyalı, uzunömürlü geyimlər seçirlər.
Nazlı Almuradova