Rusiyada minlərlə nəqliyyat şirkəti iflas həddindədir...

13 Noyabr 2025 21:24 (UTC+04:00)

...Rusiya nəqliyyat şirkətləri artan xərclər və gəlirliliyin kəskin azalması səbəbindən yük daşımaları bazarını kütləvi şəkildə tərk etməyə başlayıblar.

SİA xəbər verir ki, sənaye assosiasiyası "AvtoGruzEx"dən "İzvestiya"ya verilən məlumata görə, təxminən 6700 daşıyıcı ləğv və ya iflas prosesindədir.

Təşkilatın məlumatına görə, bu, artıq bazarda oktyabr ayının sonundan bəri müşahidə olunan təchizat çatışmazlığına səbəb olub.

...Əsas səbəb daşıyıcıların sadəcə maliyyə cəhətdən buna imkan verməməsidir. Hazırda orta qiymət kilometrə 85-86 rubl civarındadır və tariflər yalnız 74,7 rubla qədər bərpa olunub, - deyə "Alliance Trucks" kommersiya nəqliyyat vasitələri diler şəbəkəsinin sahibi Aleksey İvanov bildirib.

"Lider Trans" şirkətinin təsisçisi Mixail Ustyujanin bildirib ki, bu fonda daşıyıcılar lizinq ödənişlərini ödəməkdə getdikcə çətinlik çəkirlər və buna görə də ötən ilin sonundan bəri avadanlıqların kütləvi şəkildə geri qaytarılması müşahidə olunur.

...Bu vəziyyət 17 ildir baş verməyib. Müsadirə edilmiş nəqliyyat vasitələrinin həcmi rekordlar qırır və 2025-ci ilin iyun ayından bəri aylıq 20 faiz artır, - deyə o iddia edir.

İstehsal xərclərinin artması ilə yanaşı, artan təkrar emal haqları sənayeyə əlavə təzyiq göstərəcək.

1 yanvar 2026-cı il tarixindən etibarən onlar daha 10 faiz artaraq 20 tona qədər daşıma qabiliyyətinə malik uzun məsafəli yük maşını üçün təxminən 3 milyon rubla çatacaq.

Bunu Baikal-Service TK baş direktorunun birinci müavini Aleksandr Zaretski qeyd edir.

...2030-cu ilə qədər illik dərəcənin 10-20 faiz indeksləşdirilməsi ilə xarici istehsallı nəqliyyat vasitələrinin alınması bir çox daşıyıcılar üçün iqtisadi cəhətdən əlverişsiz olacaq ki, bu da donanmanın yenilənməsini çətinləşdirəcək və daşıma qabiliyyətinin daha da azalmasına səbəb ola bilər.

Zaretski xəbərdarlıq edib.

...Bundan əlavə, 1 yanvar 2026-cı il tarixindən etibarən Rusiya daşıyıcıları artıq patent vergi sistemi altında fəaliyyət göstərə bilməyəcəklər, - deyə AvtoGruzEx Assosiasiyasının prezidenti və PEK-in direktor müavini Vadim Filatov qeyd edib.

Bu, minlərlə nəqliyyat şirkətinin maliyyə yükünü artıracaq. Bu fonda onların ən azı 7 faizi bazarı tərk edə bilər, - deyə Orda şirkətinin maliyyə direktoru Ruslan Safin proqnozlaşdırır.

Rusiya Nəqliyyat Nazirliyi müvafiq assosiasiyalarla birlikdə sənayenin vəziyyətini izlədiyini bildirib.

...Mövcud dəstək tədbiri olaraq, daşıyıcılar Vergi Məcəlləsinin 64-cü maddəsində nəzərdə tutulduğu kimi məcburi vergi ödənişləri üçün təxirəsalma (hissə-hissə ödəmə) mexanizmindən istifadə etmək hüququna malikdirlər. Artıq belə müraciətlərin təqdim edilməsi halları olub, - deyə nazirlik qeyd edib.

Həmçinin qeyd olunub ki, daşıyıcılar yerli istehsal olan avadanlıqların alınması və müəyyən nəqliyyat vasitələri üçün endirimli təkrar emal haqqı almaq üçün dövlət proqramından yararlana bilərlər.

Əli Babayev