...Qərb avtomobil istehsalçılarının getməsindən sonra “klinik ölüm” yaşayan və 2023-2024-cü illərdə bərpa olunan Rusiya avtomobil sənayesi yenidən dibə doğru gedir.
SİA xəbər verir ki, bu barədə The Moscow Times yazır.
Rosstat statistikasına görə, yanvar-sentyabr ayları arasında Rusiyada avtomobil istehsalı 20 faiz azalıb və 2022-ci ildə ən aşağı səviyyəyə qayıdıb.
Avtomobil sənayesindəki azalma hər rübdə sürətlənir: yanvar-mart aylarında illik müqayisədə 9,2 faiz, ikinci rübdə 23 faiz, üçüncü rübdə isə 26,7 faiz təşkil edib.
Müharibənin ilk ilində avtomobil sənayesi məhsulunun təxminən 50 faizini itirdi və Rusiyada ümumi avtomobil istehsalı 450.000 ədədə düşdü - bu, 1970-ci illərin birinci yarısından bəri, SSRİ-də Qorki və Tolyattidəki avtomobil zavodlarının hələ işə salınmadığı dövrdən bəri ən aşağı səviyyədir.
Almaniya Beynəlxalq Təhlükəsizlik Tədqiqatları İnstitutunun tədqiqatçısı Yanis Klugenin sözlərinə görə, ötən ilin ortalarında nəqliyyat vasitələrinin istehsalı sanksiyalardan əvvəlki səviyyənin 80 faizinə çatmışdı, lakin indi cəmi 50 faizə qayıdıb.
Yük maşını istehsalçıları ən sürətli azalmaya məruz qalanlar olublar və ilk doqquz ayda istehsal 30 faiz, sentyabr ayında isə 41 faiz azalıb.
Rusiyanın ən böyük avtomobil istehsalçısı olan AvtoVAZ ötən il 500.000 Lada avtomobili istehsal edib.
Lakin bu il istehsal planını 300.000-ə endirib və Tolyatti zavodunu dörd günlük iş həftəsinə keçirmək məcburiyyətində qalıb.
Ən böyük yük maşını istehsalçısı olan Kamaz, ölkədə yük maşını satışlarının 57 faiz azalmasından sonra ilin ilk doqquz ayında 29,1 milyard rubl xalis zərərlə üzləşib ki, bu da əvvəlki ilə nisbətən 7,6 dəfə çoxdur.
Rusiyada minik avtomobillərinin satışlarının təxminən 80 faizi maliyyələşdirilir. Lakin Mərkəzi Bank müharibənin yaratdığı iqtisadiyyatda inflyasiyanı cilovlamaq üçün əsas faiz dərəcəsini 20 illik ən yüksək səviyyəyə qaldırdıqdan sonra bank kreditləri ruslar üçün əlçatan olmadı.
Avtostat statistikasına görə, nəticədə avtomobil satışları yanvar-sentyabr ayları arasında 22 faiz azalıb.
İtkilər səbəbindən ilin əvvəlindən bəri ölkə daxilində yüzlərlə avtomobil satıcısı bağlanıb və bir milyondan çox əhalisi olan bəzi şəhərlərdə azalma ikirəqəmli həddə çatıb: Rostov-na-Donda 29, Sankt-Peterburqda 18, Krasnoyarskda 17 və Moskvada 11 faiz...
FRESH avtomobil bazarının inkişaf direktoru Yuri Çistov deyir ki, yeni avtomobil satışları 2010-cu illərin birinci yarısı ilə müqayisədə 2-2,5 dəfə azalıb, çünki ruslar üçün avtomobillər daha az əlçatan olub: “Əhalinin alıcılıq qabiliyyətinin növbəti bir-iki ildə artacağına dair heç bir aydın əlamət yoxdur. Bu il demək olar ki, mükəmməl bir fırtına oldu.”
Əli Babayev