Novoseltsev Lyudmila Kaluginanın qəlbini necə ələ ala bilir..?

3 Noyabr 2025 00:45 (UTC+04:00)

...Deməli, SİA Sovet dövrünün “üzdə olan” filmləri ilə bağlı söhbəti davam etdirir. Bugünki film...

...Əslində bəzi iddialara görə, “İşdə məhəbbət macərası” (1977, rejissor Eldar Ryazanov) filminin baş qəhrəmanı Lyudmila Prokofyevna Kalugina, şəxsiyyətinin travma və yatırılmış istəklər tərəfindən formalaşdığı anal-vizual qadının parlaq nümunəsidir.

Sistem-vektor psixologiyasına görə, anal vektor nizam, sabitlik və mükəmməllik istəyindən, vizual vektor isə emosionallıq, həssaslıq və sevgi ehtiyacından məsuldur. Lakin Kaluginada bu keyfiyyətlər təhrif olunub: o, kobud, quru və qeyri-insani görünür.

Bəlkə də keçmiş travmatik münasibətlər onu qapalı olmağa, anal nəzarət naminə vizual emosionallığını boğmağa məcbur edib.

Onun sərtliyi, dəqiqliyi və tabeçiliyinə qarşı tələbkar münasibəti onun daxili zəifliyini gizlədən müdafiə reaksiyasıdır.

Anal-vizual kişi olan Novoseltsev mülayim və qayğıkeşdir, "ideal ata" xüsusiyyətlərinə malikdir (uşaqları haqqında deyildiyi kimi: "onların anası Novoseltsev idi"). Onun passivliyi və təşəbbüskar olmaması karyera ambisiyasından daha çox sabitlik axtaran anal vektorunun təzahürüdür.

Maraqlıdır, bu təvazökar işçidə Kaluginanı valeh edən nə idi? Filmə baxanlar xatırlayar: əsas an sərxoş Novoseltsevin onun qeyri-insani davranışı ilə bağlı həqiqəti açıq şəkildə ortaya qoyduğu axşam olur.

Amma sonradan belə məlum olur ki, Novoseltsevin sözləri Kaluginanın qəlbinin dərin gizli, vizual hissəsinə toxunur, ona istilik və qəbul üçün can atırır.

Özü də vizual insan olduğu üçün Kaluginada “əsəbi qadın”ı deyil, ağrısını gizlədən bir qadını görə bilirdi. Bu, onun boğulmuş hisslərini oyadır və açılmasına imkan verirdi.

..Filmin süjet xəttinə əsasən, təbii keyfiyyətlərin boğulması daxili münaqişəyə səbəb olduğundan, bu yolun çıxılmaz olduğunu düşünə bilərik. Emosional və şəhvətli təbiətini görməzdən gələn qadın çiçəklənmir, əksinə solur və ətrafına uyğunsuzluq yayılır. "Kişi" enerjisi ilə əhatə olunmuş Kaluqina, Novoseltsev ona qadınlığını kəşf etməyə kömək edənə qədər özü ilə əlaqəsini itirir.

...Və indi iddia edilir ki, Sovet modeli rolları bərabərləşdirməklə, çox vaxt cinslər arasındakı psixoloji fərqləri görməzdən gəlirdi ki, bu da kimliyin itirilməsinə səbəb olurdu.

Nazlı Almuradova