Kremlin sözçüsü Dmitri Peskov Rusiya prezidenti Vladimir Putinin ABŞ prezidenti Donald Trampla danışıqlar üçün Macarıstana gedəcəyi uçuş marşrutunun təfərrüatlarının hələ də aydın olmadığını bildirib.
SİA-nın rus saytlarından əldə etdiyi məlumata görə, rusiyalı hərbi pilot general-mayor Vladimir Popov “Arqumentı i faktı” nəşrinə üç mümkün marşrut variantı haqqında danışıb.
Birinci seçim Belarus, Polşa və Çexiya vasitəsilə şimal-şərqdən birbaşa Budapeştə gedən ən qısa yoldur.
Popov hesab edir ki, bu marşrut ən sadə və ən qısa, eyni zamanda ən təhlükəlidir.
İkinci marşrut Qara dəniz və Rumıniyadan keçir: təyyarə Rumıniya ərazisini keçdikdən dərhal sonra Macarıstana daxil olur.
…Mən Macarıstanda xidmət edəndə Rumıniya Fəhlə Partiyası Mərkəzi Komitəsinin birinci katibi Çauşeskunu daşıyan İl-18 təyyarəsinin enişini idarə etmişəm. Deməli, belə uçuşlar üçün xüsusi dəhliz var, - pilot izah edib.
O, həmçinin qeyd edib ki, bu marşrut “Rusiyaya kifayət qədər mənfi münasibət bəsləyən” Rumıniya ilə bağlı “suallar yaradır” və həmçinin “Hazırda orada həm hava, həm də raket bazası olan Amerika bazaları yerləşir”.
Popovun Putin üçün ən təhlükəsiz adlandırdığı üçüncü variant Qara dəniz boğazlarından - Bosfor və Dardanel boğazlarından keçərək, neytral sulardan keçərək Aralıq dənizi üzərindən Yunanıstan və digər Balkan ölkələrini əhatə edir, bundan sonra təyyarə Avstriya vasitəsilə Macarıstana çatır.
Ekspertin fikrincə, bu marşrut daha uzun və daha çox vaxt aparsa da, Putinin uçuşu üçün daha etibarlı və “daha suveren”dir.
O əlavə edib ki, Su-35 və ya Su-30SM döyüş təyyarələri Kreml liderinin təyyarəsini müşayiət etmək üçün istifadə edilə bilər.
Air Live qeyd edir ki, sanksiyalar və məhdudiyyətlər səbəbindən Rusiya hökumətinin təyyarələri, o cümlədən prezident İl-96 təyyarələri Avropanın əksər hissəsi üzərində uça bilmir.
Rusiyadan Macarıstana birbaşa marşrut mümkün deyil, ona görə də Macarıstan özü blokun üzvü olsa da, marşrut ropa İttifaqı Avölkələrindən yan keçməlidir. Mütəxəssislər bildirirlər ki, Qara dəniz üzərindən dolama yolun uzunluğu təxminən 5000 kilometr ola bilər ki, bu da birbaşa marşrutla müqayisədə uçuş vaxtına təxminən üç saat əlavə edir. Belə bir uçuş Türkiyə və Serb hava dispetçerləri ilə koordinasiyanı və pis hava şəraiti və ya diplomatik fəsadlar zamanı ehtiyat variantların hazırlanmasını tələb edəcək.
Qara dəniz üzərindən uçuşlar da bölgədəki hərbi fəaliyyətlə bağlı risklər daşıyır.
Əli Babayev