...Hindistanda nəqliyyat inqilabı başlayır: Modi 4 milyard dollar dəyərində müasir hava limanı və metro açır.
SİA xarici qaynaqlara istinadən xəbər verir ki, bu barədə “The Guardian”a istinadən RBC-Ukrayna məlumat yayıb.
Hindistanın Baş naziri Narendra Modi çərşənbə günü dünyanın ən sıx məskunlaşdığı ölkədə infrastrukturun modernləşdirilməsi proqramında daha bir addım olan, cəmi təxminən 4 milyard dollara başa gələn iki mühüm nəqliyyat layihəsinin rəsmi açılışını edəcək.
Modi milyarder Qautam Adaninin rəhbərlik etdiyi “Adani Group” konqlomeratı tərəfindən hazırlanmış Navi Mumbai Beynəlxalq Hava Limanının açılışında şəxsən iştirak edəcək. O, həmçinin cənub və mərkəzi Mumbayı şəhərin ilk yeraltı marşrutu ilə birləşdirən yeni metro xəttinin son mərhələsinin açılışını edəcək.
Hindistanın milli çiçəyi lotus şəklində dizayn edilmiş hava limanı Mumbayın şərqindəki Navi Mumbai peyk şəhərində 1160 hektar ərazidə yerləşir.
Hər il 90 milyon sərnişinə xidmət göstərəcəyi və Hindistanın su taksisi ilə bağlanan ilk hava limanı olacağı gözlənilir.
Yeni terminal binası sıx məskunlaşmış ərazilərlə əhatə olunmuş mövcud hava limanına təzyiqi azaltmalı, həmçinin Navi Mumbayda daşınmaz əmlakın inkişafını stimullaşdırmalıdır.
IATA-nın regional vitse-prezidenti Şeldon Xinin sözlərinə görə, yeni hava limanı “Mumbay regionunda imkanları yaxşılaşdıracaq və əlaqəni gücləndirəcək”.
Kommersiya uçuşlarının 2025-ci ilin dekabrında başlaması planlaşdırılır və ilk mərhələdə hava limanı hər il 20 milyon sərnişini qəbul edə biləcək.
İkinci mərhələdə Adani Qrupundan 300 milyard rupi əlavə investisiya qoyulacaq. Paralel olaraq, Modi Mumbayın ilk yeraltı metro xətti olan Aqua Line kimi tanınan Metro Line 3-ün son mərhələsini açacaq.
O, şəhərin cənub yarımadasını şimal ətrafı ilə birləşdirəcək və mövcud hava limanına çıxışı təmin edəcək, dəmir yolu şəbəkəsində və küçələrdə sıxlığı azaldacaq.
Xətt həmçinin Hindistanın Mumbayı Əhmədabadla birləşdirəcək ilk yüksəksürətli dəmir yolu terminalının tikintisinin davam etdiyi şəhərin əsas biznes rayonu olan Bandra Kurla Kompleksinə də birləşir.
Metro Asiya İnkişaf Bankı, Yaponiya Beynəlxalq Əməkdaşlıq Agentliyi (JICA) və Asiya İnfrastruktur İnvestisiya Bankı (AIIB) tərəfindən maliyyələşdirilir.
Bu layihələr Hindistanın təkcə nəqliyyat infrastrukturunun modernləşdirilməsinə deyil, həm də logistikaya investisiyaların cəlb edilməsinə və ölkənin sıx məskunlaşdığı paytaxt ərazilərində mobilliyin yaxşılaşdırılmasına sadiqliyini nümayiş etdirir.
Nazlı Almuradova