...Çinin avtomobil sənayesində böyük böhran yaşanır. İllərlə hökumət subsidiyaları və istehsala yönəlmiş artım planları yüzlərlə yeni avtomobil zavodunun yaradılmasına və daxili bazarın udmaq iqtidarında olmayan nəqliyyat vasitələrinin artıqlığına səbəb olub.
SİA-nın məlumatına görə, bu barədə Reuters xəbər verir. Nəticə qiymətlərin çökməsi və “pis dövrə”dir.
Satılmamış avtomobillər anbarlarda və dilerlərdə yığılır, orada böyük endirimlərlə satılır və ya heç bir yürüşü olmasa da, "işlənmiş" kimi yenidən satılır.
Məsələn, Çenqduda Zcar 5000-dən çox yeni avtomobili 60 faizə qədər endirimlə təklif edir.
Analitiklər vəziyyəti “özünü məhv edən rəqabət” adlandırırlar. Avtomobil istehsalçıları və dilerlər heç vaxt alıcı tapmayan avtomobilləri qeydiyyatdan keçirərək satış rəqəmlərini süni şəkildə şişirdirlər.
Bəzi avtomobillər boz bazara çıxır, bəziləri işlənmiş avtomobil kimi xaricə göndərilir, bəziləri isə zibilxanalara düşür.
Gasgoo Avtomobil Araşdırma İnstitutunun məlumatına görə, Çin fabrikləri real satılandan iki dəfə çox avtomobil istehsal etmək gücünə malikdir: 2024-cü ildə potensialı 50 milyondan çox olan 27,5 milyon avtomobil istehsal edilib.
Böhran xüsusilə benzinlə işləyən avtomobil seqmentinə ciddi təsir göstərib, elektrik avtomobillərə hökumət dəstəyi fonunda tələb azalıb.
Mütəxəssislər yalnız bir neçə markanın sağ qalacağını proqnozlaşdırırlar: 129 elektromobil istehsalçısından yalnız 15-i 2030-cu ilə qədər qalacaq.
Buna baxmayaraq, yerli hakimiyyət orqanları fabriklərin bağlanmasından və işsizliyin artmasından ehtiyat edərək istehsalı stimullaşdırmaqda davam edir.
Analitiklər hesab edirlər ki, Çin öz daşınmaz əmlak bazarının ssenarisini təkrarlamaq riski daşıyır: hökumət siyasəti ilə dəstəklənən sürətli artım, həddindən artıq istehsal və gəlirliliyin azalması böhranına çevrilir.
Əli Babayev