Gözləntiləri doğrultmadı...

17 Sentyabr 2025 23:05 (UTC+04:00)

...2025-ci ildə Çinin demək olar ki, yeni avtomobilləri Rusiyanın işlənmiş avtomobil bazarında getdikcə daha çox görünür.

SİA-nın məlumatına görə, Autonews.ru xəbər verir ki, bu yaxınlarda həvəslə Çin avtomobillərinə keçən ilk sahiblər indi onları aktiv şəkildə satır və öz tanış brendlərinə qayıdırlar. Məsələn, moskvalı Aleksey 2023-cü ildə ən yüksək səviyyəli Flagship trimində Geely Coolray aldı. Avtomobilin qiyməti demək olar ki, 3 milyon rubl idi və həlledici amil brendin Volvo-ya yaxınlığı idi və bu, keyfiyyətə ümid yaratdı.

Onun sözlərinə görə, seçim məcbur olub: tanış Avropa və Koreya avtomobilləri demək olar ki, əlçatmaz olub.

Əvvəlcə seçimlər çeşidi - panoramik dam, hərtərəfli kameralar və elektron yardım sistemləri heyranedici idi. Ancaq əslində bu xüsusiyyətlərin çoxu lazımsız oldu.

İki il ərzində Aleksey 60.000 kilometrdən çox məsafə qət etdi. Heç bir ciddi nasazlıq yox idi: kamera bir dəfə sıradan çıxdı və vaxt zənciri sonradan dəyişdirildi - hamısı zəmanət altında. Məyusluq başqa rakursdan gəldi: krossover "kənardan zəngin, lakin ruhu olmayan" oldu.

İdarəetmə reaksiyası əvvəlki Koreya avtomobillərindən xeyli aşağı idi. Onu satmaqda əsas səbəb sükan arxasında yadlıq hissi idi.

70.000 kilometr yürüşü olan Coolray 1,8 milyon rubla satıldı. Aleksey əldə etdiyi gəliri və əmanətini işlənmiş Hyundai Santa Fe almaq üçün istifadə etdi və etiraf etdi ki, yenidən maşın sürməkdən həzz alır.

Chery Tiggo 4 Pro alan Vladimir oxşar hekayəni bölüşür. Onun büdcəsi məhdud idi və o vaxt bu, yaxşı seçim kimi görünürdü.

Avadanlıq layiqli idi, lakin Tiggo komfort və performans baxımından əvvəlki Skoda Octavia-dan daha aşağı idi.

Xırda elektrik problemlərini həll etmək üçün tez bir zamanda servis çağırıldı, lakin 50.000 kilometrdən sonra sahibi avtomobili dəyişdirməyin vaxtı olduğunu başa düşdü.

Chery-ni satmaq daha çətin oldu - ehtiyatlı təmirə baxmayaraq, onun yenidən satış dəyəri demək olar ki, yarıya düşdü.

Hər iki sürücü razılaşdı: Çin avtomobilləri fəlakət deyildi, lakin onlar da ümidləri doğrultmadılar. Texnologiya işləyərkən, sürücülük təcrübəsi və bazarlıq arzuolunan çox şey buraxır.

Nazlı Almuradova