Müəllimlərin peşəkar inkişafı olmadan təhsildə keyfiyyətli dəyişiklik gözləmək olarmı? - TƏHSİL EKSPERTİ ŞƏRH ETDİ

28 Avqust 2025 12:02 (UTC+04:00)

"Müəllimlərin peşəkar inkişafı olmadan təhsildə keyfiyyətli dəyişiklik gözləmək, demək olar ki, mümkün deyil. Real təhsil eksperti kimi qeyd edə bilərəm ki, təhsil sisteminin dayanıqlı və keyfiyyətli inkişafı birbaşa müəllimlərin bilik və bacarıqlarından, həm də onların müasir yanaşmaları mənimsəməsindən asılıdır". Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında təhsil eksperti İlqar Orucov deyib.

Onun sözlərinə görə, müəllim təhsilin əsas dayağıdır. Müasir dərs metodikaları, yeni texnologiyalar, şagirdyönümlü yanaşma və fərdi tədris metodları yalnız peşəkar inkişafdan keçmiş müəllimlərin gündəlik tədris prosesinə gətirdiyi yeniliklərlə mümkün olur: "Əgər müəllim öz üzərində işləməzsə, illər əvvəlki ənənəvi üsullarla dərs keçməyə davam edərsə, bu, şagirdlərin qlobal dünyada rəqabətədavamlı biliklər əldə etməsinə mane olacaq. İkinci mühüm məqam müəllimlərin davamlı təlimlərdə və inkişaf proqramlarında iştirakıdır. Dünyanın qabaqcıl təhsil sistemlərində müəllimlərin mütəmadi sertifikasiya imtahanları, ixtisasartırma kursları və təcrübə mübadiləsi proqramları məcburi şəkildə həyata keçirilir. Bu, onların həm nəzəri, həm də praktiki biliklərini yeniləməsinə imkan verir. Azərbaycanda da son illərdə müəllimlərin diaqnostik qiymətləndirilməsi və təlim proqramları bu məqsədə xidmət edir.

Üçüncüsü, müəllimlərin peşəkar inkişafı onların psixoloji hazırlığını da gücləndirir. Müasir dövrdə müəllim yalnız bilik verən deyil, həm də motivator, bələdçi və psixoloji dəstəkçi rolunu oynayır. Xüsusən də sosial şəbəkələrin və rəqəmsal dünyanın təsiri altında böyüyən gənc nəsillə işləmək üçün müəllimlər yeni yanaşmalara sahib olmalıdır. Bu isə yalnız peşəkar inkişaf proqramları ilə mümkündür.

Eyni zamanda, müəllimlərin inkişafı təhsil sistemində bərabərlik və ədalət prinsipini də gücləndirir. Şəhər məktəbləri ilə kənd məktəbləri arasında tədris keyfiyyətində müşahidə olunan fərqlərin aradan qaldırılması üçün bütün müəllimlərin eyni səviyyədə müasir bilik və metodologiyaya çıxışı təmin olunmalıdır. Əks halda, bölgələrdə təhsil keyfiyyətinin geridə qalması qaçılmaz olar. Müəllimlərin peşəkar inkişafı olmadan təhsildə keyfiyyətli dəyişiklik gözləmək sadəcə nəzəriyyə olaraq qalacaq. Təhsil islahatlarının uğuru müəllimlərin üzərinə qoyulan investisiya ilə ölçülür. Buna görə də dövlətin və cəmiyyətin əsas hədəfi müəllimlərin bilik, bacarıq və motivasiyasının daim yenilənməsi olmalıdır. Yalnız bu halda təhsil sistemi real mənada güclənə və gələcəyin çağırışlarına cavab verə bilər".