"Müasir dövrdə texnologiyanın sürətli inkişafı uşaqların gündəlik həyatına ciddi şəkildə nüfuz edib. Planşet və smartfon kimi cihazlar artıq bir çox ailədə uşaqları sakitləşdirmək, əyləndirmək və hətta öyrətmək vasitəsi kimi istifadə olunur". Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında psixoloq Vüsalə Əmiraslanova deyib.
Onun sözlərinə görə, bu texnoloji alətlərdən uzunmüddətli və nəzarətsiz istifadə uşaqların yaradıcılıq qabiliyyəti və sosial ünsiyyət bacarıqları üzərində ciddi təsirlər yarada bilər: "Əvvəla, planşet və telefon vasitəsilə uşaqlar əsasən hazır məzmunlarla qarşılaşırlar – yəni animasiyalar, oyunlar və videolar onların yaradıcı düşünməsini deyil, passiv şəkildə qəbul etməsini təşviq edir. Bu isə uşağın təxəyyül gücünün və öz ideyalarını ifadə etmə bacarığının zəifləməsinə səbəb ola bilər. Kağız-qələm, plastilin, tikinti oyunları kimi klassik oyun vasitələri isə uşağın beynini daha çox stimullaşdırır və onun yaradıcı potensialını üzə çıxarmağa kömək edir.
Digər tərəfdən, ünsiyyət bacarığı uşağın psixososial inkişafı üçün vacib faktordur. Lakin texnologiyadan uzun müddət istifadə edən uşaqlarda canlı təmas, üz ifadələri, bədən dili kimi sosial ünsiyyət elementləri ilə bağlı təcrübə azalır. Bu isə onların həmyaşıdları və böyüklərlə münasibətlərində çətinliklər yaratmasına gətirib çıxara bilər.
Bununla belə, texnologiya tamamilə mənfi faktor deyil. Əgər valideynlər düzgün məhdudiyyətlər və balanslı istifadə prinsipləri tətbiq edərsə, planşet və telefon da maarifləndirici və yaradıcılığı təşviq edən vasitəyə çevrilə bilər. Burada əsas məsuliyyət valideynlərə düşür – uşağın texnologiyadan necə istifadə etdiyini izləmək, onunla ünsiyyətdə olmaq və real həyat təcrübələri ilə texnoloji imkanlar arasında tarazlıq yaratmaq çox vacibdir. Yekun olaraq qeyd etmək olar ki, planşet və telefonla böyüyən uşaqlarda yaradıcılıq və ünsiyyət bacarıqları zəifləyə bilər, lakin düzgün yönləndirmə və aktiv valideyn nəzarəti ilə bu risklərin qarşısını almaq mümkündür".