...Süni intellekt inkişaf etmiş ölkələrdə məktəb təhsilində mübahisəli mövzu olsa da, yoxsul ölkələrdə bu, oyunu dəyişdirə bilər.
SİA-nın məlumatına görə, bu barədə “The Economist” yazır. Dünya Bankının Nigeriyada apardığı son araşdırma təsirli nəticələr göstərdi. Buraya altı həftə ərzində 90 dəqiqə əlavə dərs alan 422 orta məktəb şagirdi cəlb olunub.
Cütlər şəklində və müəllimin dəstəyi ilə işləyən tələbələr ingilis dili bacarıqlarını təkmilləşdirmək üçün Microsoft-un GPT-4 əsaslı chatbot Kopilotundan istifadə etdilər.
Təcrübə nəticəsində süni intellektdən istifadə edən tələbələr iki illik ənənəvi təhsilə bərabər irəliləyiş nümayiş etdiriblər. Onların nəticələri nəzarət qrupundakı həmyaşıdlarından 10 faiz yüksək idi.
Hətta chatbotun işindən kənar mövzuları əhatə edən imtahanlarda da süni intellekt qrupunun üzvləri daha yaxşı çıxış etdilər. Bununla belə, araşdırma qeyd edir ki, belə yüksək effekt son dərəcə aşağı başlanğıc səviyyəsi ilə izah olunur: orta hesabla, 18 yaşa qədər Nigeriyada məktəblilər 10 il oxuyub, lakin gözlənilən biliklərin yalnız yarısını əldə ediblər.
Proqram bir tələbə üçün 48 dollara başa gəlir - nisbətən ucuz, lakin ölkənin minimum aylıq əmək haqqından yüksəkdir. Bununla belə, onun miqyasını artırmaq üçün sabit İnternet bağlantısı və avadanlıq tələb olunur.
Məhdudiyyətlərə baxmayaraq, proqram aşağı və orta gəlirli ölkələrdə 230-dan çox təhsil təşəbbüsünün 80 faizini üstələyib. Bu məlumatlar süni intellektin qlobal təhsil bərabərsizliyinə qarşı mübarizədə təsirli vasitə olduğunu düşünməyə əsas verir.
Əli Babayev