...JD Power tərəfindən aparılan genişmiqyaslı sorğu göstərir ki, elektromobil seçimindən məyus olan avtomobil sahiblərinin sayı xeyli azalıb. Ən az şikayətə səbəb olan model isə BMW iX olub.
SİA-nın məlumatına görə, ardıcıl beşinci ildir ki, ən son Elektrikli Avtomobil Təcrübəsi Sorğusu (EVX) göstərib ki, BEV sahibləri arasında məmnunluq keçən ilki məmnunluq azalmasından sonra əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşıb.
…Kütləvi bazar BEV sahibləri arasında, infrastrukturun inkişafı davam etdikcə və brendlər Tesla Supercharger şəbəkəsinin açılışından faydalandıqca məmnunluq hər il 86 bənd (396) artıb.
JD Power xəbər verir ki, ictimai şarj cihazının mövcudluğundan məmnunluq yüksək dərəcəli BEV sahibləri arasında ən yüksəkdir (551).
Tədqiqatda adı çəkilən və ən az bildirilən problemlər əsasında müəyyən edilən 10 ən yaxşı BEV modeli arasında yeddisi kütləvi bazar seqmentində, yalnız üçü isə premium seqmentdə idi. BMW ardıcıl ikinci il ən yaxşı brend seçilib. Onun iX modeli 1000 baldan 790 balla premium BEV seqmentində ən yüksək yeri tutur, BMW i4 ikinci (783 xal), Rivian R1S isə üçüncüdür (770 xal).
Hyundai IONIQ 6 751 xalla kütləvi bazarın BEV seqmentində ən yüksək yeri tutur. Kia EV6 (743) ikinci, Chevrolet Equinox EV (737) isə üçüncüdür. Araşdırma həmçinin elektrik avtomobil bazarında müəyyən sabitlik nümayiş etdirib. İlk dəfə elektromobil alanların böyük əksəriyyəti daxili yanma mühərrikinə qayıtmır.
Nazlı Almuradova