DİQQƏT: Altı günlük dərs həftəsi ləğv olunur? - EKSPERT AÇIQLADI

29 Oktyabr 2024 14:57 (UTC+04:00)

“Azərbaycanın bir çox məktəbində 6 günlük dərs həftəsi, şagirdlərin təhsil prosesinə daha çox vaxt ayırması üçün tətbiq olunur. Bu sistemin məqsədi hər gün daha az saatlıq dərs proqramı ilə geniş tədris materialını əhatə etməkdir. Lakin 6 günlük dərs həftəsinin mənfi və müsbət tərəfləri şagirdlər üçün müxtəlif problemlər və faydalar yaradır, bəzi hallarda isə uşaqların yorulmasına, motivasiya və məhsuldarlıq itkilərinə səbəb olur”. Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında təhsil üzrə ekspert Kamran Əsədov deyib.

O bildirib ki, 6 günlük dərs həftəsi uşaqların əlavə yorulmasına gətirib çıxara bilər: “Şagirdlərin istirahət günlərinin məhdudlaşdırılması onların fiziki və zehni sağlamlığına mənfi təsir edə bilər: “Tədris həftəsinin 6 gün olması şagirdlərin istirahət, ailə vaxtı keçirmək, hobbilərlə məşğul olmaq və sosial bacarıqlarını inkişaf etdirmək imkanlarını məhdudlaşdırır. Bu da məktəbdən kənar fəaliyyətlər üçün yetərli vaxt qalmamasına və motivasiyanın azalmasına səbəb olur. Həftəsonu olan yeganə istirahət günü olan bazar, şagirdlərin istirahət ehtiyacını tam qarşılamaq üçün kifayət etmir, bu da yorğunluq və stres səviyyəsinin artması ilə nəticələnir.

Əlavə olaraq, 6 günlük dərs həftəsi bəzi ailələr üçün sosial və iqtisadi çətinliklər yarada bilər. Valideynlər iş rejimini şagirdlərin tədris günlərinə uyğunlaşdırmalı, uşaqlarını məktəbə gətirib aparmaq üçün daha çox zaman və xərclər sərf etməlidirlər. Bu, xüsusilə valideynlərin hər ikisinin işlədiyi və həftə sonları uşaqlarla vaxt keçirməyi planlaşdıran ailələr üçün çətinlik yarada bilər.

Lakin 6 günlük dərs həftəsinin müsbət cəhətləri də mövcuddur. Bu sistem, təhsil proqramını daha geniş şəkildə əhatə etməyə imkan verir. Azərbaycan təhsil proqramı genişdir və bəzi fənlər həftədə bir və ya iki dəfə keçilir ki, bu da həmin mövzuların unudulmasını və ya dərindən öyrənilməməsini riskə atır. Tədris günlərinin sayının artması hər fənn üzrə dərslərin sayını artırmağa və şagirdlərə bilikləri daha yaxşı mənimsəməyə kömək edə bilər. Bu, xüsusilə ali təhsil almağa hazırlaşan yuxarı sinif şagirdləri üçün faydalıdır.

Həll yolu olaraq, Azərbaycan təhsil sistemi 5 günlük dərs həftəsinə keçid etməyi düşünə bilər. Bu, şagirdlərə əlavə istirahət günü verərək onların fiziki və zehni sağlamlığını qoruyar, məktəb və məktəbdən kənar həyat arasında balans yaratmağa kömək edər. Əgər 5 günlük dərs həftəsinə keçid həyata keçirilərsə, dərs saatlarının optimallaşdırılması, tədris materiallarının yenidən nəzərdən keçirilməsi və dərs proqramının daha yığcam şəkildə təşkil edilməsi vacibdir. Alternativ olaraq, məktəblər dərs proqramlarını daha səmərəli planlaşdırmaq üçün rəqəmsal və interaktiv metodlara üstünlük verə bilər. Bu metodlar dərs yükünü azaltmaqla yanaşı, mövzuların daha qısa zamanda daha effektiv öyrənilməsinə imkan verər.

Beləliklə, 6 günlük dərs həftəsinin tətbiqi təhsildə müəyyən faydalar təmin etsə də, balanslaşdırılmış yanaşmanın olmaması şagirdlərin sağlamlığına, motivasiyasına və ailə həyatına mənfi təsir göstərir. 5 günlük dərs həftəsinə keçidlə yanaşı, dərs proqramının optimallaşdırılması və yeni tədris metodlarının tətbiqi şagirdlərin inkişafını dəstəkləyən daha effektiv təhsil mühiti yaradacaqdır”.