İnternetdə Jeep-dən Suzuki-yə naməlum rəqib göstərilib

19 Oktyabr 2024 23:25 (UTC+04:00)

…İnternetdə Jeep JJ-nin 80-ci illərə aid fotoları yayımlanıb. Kompakt yolsuzluq avtomobili Suzuki Jimny-nin rəqibi kimi hazırlanıb, lakin o, heç vaxt istehsala buraxılmayıb.

SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, avtomobil, Jalopnik-də nümayiş etdirilib.

80-ci illərin əvvəllərindən etibarən Suzuki Jimny fəal şəkildə ixrac olunmağa başladı və Samuray adı ilə Şimali Amerika bazarına girdi.

Bu, Jeep rəhbərliyini rəqib yaratmaq barədə düşünməyə vadar etdi, çünki Wrangler Samuraydan təxminən 50 faiz baha idi. Layihə JJ, yəni Junior Jeep (“Junior Jeep”) adlanırdı. Yığcam yolsuzluq avtomobili yenicə istehsala buraxılan yeni Jeep Cherokee-dən 25-30 faiz ucuz olmalı idi.

Xərcləri azaltmaq üçün mümkün qədər digər Jeep-lərin komponentlərindən istifadə etmək qərarına gəldik. Bundan əlavə, onlar avtomobilin istehsalını sadələşdirdilər: o, yalnız 13 moduldan yığılmalı idi.

…Jeep JJ-nin xarici görünüşü stilist Bob Nikson tərəfindən tərtib edilmişdir. SUV təlatümlü dizayna malik idi, lakin Suzuki Jimny/Samurai kimi çox qəddar deyildi.

Dam yapon rəqibi kimi çıxarıla bilən hala gətirildi. Standart ikiqapılı modelin uzunluğu cəmi 3327 mm, təkər bazası 2210 mm idi. Bununla belə, onlar Jeep JJ-nin dördqapılı versiyasını da hazırlayıblar.

Bildiyiniz kimi, oxşar genişləndirilmiş Suzuki Jimny yalnız 2023-cü ildə ortaya çıxdı. Əvvəlcə onlar yeni Jeep JJ-ni 1,7 və 2,0 litrlik dörd silindrli Renault mühərrikləri ilə təchiz etməyi planlaşdırdılar, çünki Amerika və Fransa avtomobil istehsalçıları 80-ci illərdə fəal əməkdaşlıq edirdilər.

Bununla belə, Jeep 1987-ci ildə Chrysler qrupuna daxil olduqdan sonra onlar SUV-ni Dodge Lancer-dən 2,5 litrlik 100 at qüvvəli dördlük və 5 pilləli mexaniki transmissiya ilə təchiz etmək qərarına gəldilər.

…Jeep JJ yolsuzluq avtomobili reduksiya dişlisi ilə tam ötürücülü idi, lakin onun ölkələrarası hərəkət qabiliyyəti ən yaxşı deyildi. Xüsusilə, Kaliforniyada bütün digər Ciplər və əsas rəqib Suzuki Jimny tərəfindən uğurla keçilən məşhur Rubicon Trail ofroad kursunu başa vura bilmədi.

Onlar böyük 31 düymlük təkərlərin köməyi ilə yolsuzluq performansını yaxşılaşdırmaq istəyirdilər, lakin onların quraşdırılması bamper və təkər tağlarında dəyişikliklər tələb edirdi.

Bu, avtomobilin inkişafı üçün əlavə xərclər demək idi, bu artıq kifayət qədər baha idi. Nəticədə onlar Jeep JJ layihəsini bağlamaq qərarına gəliblər. Ümumilikdə, taleyi hələ məlum olmayan təxminən 60 prototip avtomobil istehsal edildi. Çox güman ki, onlar zərərsizləşdirilib.

Nazlı Almuradova