Əli Hüseynli
Milli Məclisin deputatı
Azərbaycanda uzun illər mövcud olmuş erməni separatizminə son qoyan, Qarabağ da daxil olmaqla ölkəmizin bütün ərazilərində suverenliyimizin tam bərpası ilə başa çatan lokal antiterror tədbirlərindən düz bir il ötür.
O dövrə qədər artıq Azərbaycan 44 günlük Vətən müharibəsi nəticəsində hərbi-siyasi yolla öz torpaqlarını 30 illik erməni işğalından azad etmişdi. Hələ o zaman Xankəndini və digər əraziləri Ermənistanın qanunsuz hərbi birləşmələrindən təmizləmək imkanı olsa da, rəsmi Bakı hərbi güc tətbiqinə üstünlük vermədi. Postmüharibə dövründə Qarabağ ermənilərinin sivil reinteqrasiyasına çalışan ölkə rəhbərliyi humanist yanaşma göstərdi, qarşı tərəfi dəfələrlə danışıqlara dəvət etdi. Lakin Ermənistanın və Qarabağda süquta uğradılmış separatçı rejimin rəhbərliyi üç ilə yaxın müddətdə Azərbaycanın dayanıqlı sülh və reinteqrasiya üçün təklif etdiyi bütün səmərəli təklifləri rədd etdi, hərbi təxribatlarla bölgədəki vəziyyəti gərginləşdirmək yolunu seçdi. Azərbaycan qarşı tərəfin destruktiv gedişlərinə cavab olaraq, “Fərrux”, “Qisas” və “Qətiyyətli cavab” kimi sülhə məcburetmə əməliyyatlarını uğurla reallaşdırsa da, öz xarici havadarlarından dəstək alan və beynəlxalq hüququ ayaqları altına atan Ermənistan yenə də düzgün nəticə çıxara bilmədi. Bu, Azərbaycanın hərbi-siyasi, diplomatik gücünün adekvat dəyərləndirilməməsinin, revanş iddialarının nəticəsi idi.
Müharibə bitdikdən sonra belə Rusiya sülhməramlılarının gözləri önündə əraziyə külli miqdarda silah-sursat daşınması, ardı-arası kəsilməyən siyasi-hərbi təxribatlara rəvac verilməsi, minalanma işlərinin daha sürətlə davam etdirilməsi, bütün bunlarla müşayiət olunan çoxlu sayda insan itkiləri, nəhayət Qarabağda antiterror tədbirlərinin keçirilməsinin zəruriliyini və labüdlüyünü ortaya qoydu. Bu, ilk növbədə məhz Ermənistan tərəfindən 2020-cü il noyabrın 10-da Moskva şəhərində imzalanmış üçtərəfli Bəyanatın 4-cü bəndinin tələblərinin kobud şəkildə pozulmasının məntiqi nəticəsidir və bütün bunlara görə məsuliyyət yalnız İrəvan hökuməti üzərindədir. Bu baxımdan dinc mülki əhalinin və hərbçilərin təhlükəsizliyinə təhdid yaradan Ermənistan silahlı qüvvələrinin qanunsuz hərbi birləşmələrinin tərksilah edilərək ərazilərimizdən çıxarılması və Azərbaycanın Konstitusiya quruluşunun bərpa edilməsi ölkəmizin təbii və qanuni haqqıdır.
Beləliklə, 2023-cü il sentyabrın 19-20-də reallaşdırılan lokal antiterror tədbirlərinin nəticələri Azərbaycanın ədalət dəyərlərinə söykənərək öz haqqını qazandığını sübut etdi. Bu əminlik aşağıdakı meyarlarla ölçülür:
Prezident İlham Əliyev ötən il oktyabrın 15-də Xankəndi şəhərində Azərbaycan Respublikasının Dövlət Bayrağını ucaldarkən o anları böyük xoşbəxtlik və tarixi hadisə adlandırmışdır: “Azərbaycan xalqı elə bir Qələbə qazanıb ki, həm dillər əzbəri olub, həm də bizdən sonra gələn nəsillər bu Qələbə ilə əbədi və haqlı olaraq fəxr edəcəklər”.
Antiterror tədbirlərinin ildönümü ərəfəsində “Azərbaycan Respublikasının işğaldan azad edilmiş əraziləri üzrə şəhər günlərinin təsis edilməsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2023-cü il 31 iyul tarixli Sərəncamında dəyişiklik edilməsi barədə dövlət başçısının müvafiq Sərəncamına əsasən, 20 sentyabr tarixinin “Xankəndi, Xocalı, Xocavənd və Ağdərə şəhərləri günü” elan edilməsi böyük rəmzi məna daşıyır. Həmçinin hər il sentyabrın 20-də qeyd ediləcək Dövlət Suverenliyi Gününün təsis olunması haqqında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Sərəncamı mühüm əhəmiyyətə malikdir. Bu sənədər lokal xarakterli antiterror tədbirlərinin siyasi və tarixi əhəmiyyətinə verilən yüksək qiymətdir. yap.org.az