Klinik psixoloq və tibb elmləri namizədi Denis Dolqov ruslar üçün alış-verişin dörd ümumi səbəbini sadalayıb.
SİA-nın əldə etdiyi məlumata görə, müvafiq materialı Doktor Peter nəşr edib.
Beləliklə, mütəxəssis ilk növbədə bildirib ki, daimi alış-verişə olan patoloji ehtiyac həm maddi problemlərə, həm də ailədə, işdə münaqişələrə və psixoloji diskomfortlara gətirib çıxarır. Onun fikrincə, yeni paltar almaq stress və ya mənfi emosiyaların öhdəsindən gəlməyin bir yolu ola bilər.
Bundan əlavə, istehlakçılar özünə hörmətini artırmaq və ya uğurlu insan imicini yaratmaq üçün qarderoblarını doldururlar.
Dolqova görə, bundan əlavə, o, məşhur səbəblər siyahısına yeni alışlardan eyforiya və sevinc hissi əlavə edir.
...Cəmiyyətin və reklamın təsiri. Onlarda maddi sərvətə sahib olmağın uğur və xoşbəxtliyin açarı olduğuna inam formalaşdıra bilər.
Bunu da ekspert bildirib.
Nazlı