Elşən Orucovu belə təbrik etdilər FOTOLAR

Bu gün Azərbaycanın ən sevilən aktyoru Elşən Orucovun doğum günüdür. SİA-nın məlumatına görə, aktyor 29 yaşını qeyd edir.

Nəzərinizə çatdıraq ki, Elşən Orucov hər kəsin maraqla izlədiyi “Bozbash Pictures” serialında “Fəlakət” obrazını canlandırır. Öz rolu ilə tamaşaçıların rəğbətini qazanmağı bacaran Elşən 1985-ci il yanvarın 14-də Bakıda dünyaya gəlib.

Aktyor Elşən Orucovu məşhur simalar da təbrik etməyi unutmayıblar.

Xalq artisti Faiq Ağayev: “Əziz dostum Elşən Orucov. Xoş gəldin bu dünyaya. Ad günün mübarək”.

Aparıcı İlkin Həsəni: “2006-cı ilin iyul-avqust ayları mən əsgərlikdə idim. Karyeramın ən pik nöqtəsində o atmosferə düşdüyüm üçün gecələr çox darıxırdım. Ən yaxın dostlarla tez-tez əlaqə saxlayır, sms yazıb, zəng edirdim. Ən çox zəng elədiyim adam isə Elşən idi. Hər dəfə zəng edəndə Elşən telefonu götürmür, üstündən 5 dəqiqə keçəndən sonra özü yığırdı. Deyirdim nə yaxşı sakitçilikdi, hardasan? Elşən isə evdəyəm, yatmağa hazırlaşıram söyləyirdi. Üstündən 1 il keçəndən sonra isə bildim ki, bu adam hər dəfə mən ona zəng edəndə pis olmayım deyə, səs-küylü partilərdə ola-ola qaçırmış maşına ki, səssiz yerdə mənlə danışsın. Bu gün həmin bu dostun ad günüdür. Elşən Orucov ad günün mübarək.

Müğənni Ayaz Qasımov: “Fəlakət qədər əziz qardaşım Elşən, ad günün mübarək”.

Müğənni Günay İbrahimli: “Fəlakət ad günün mübarək”.

Aparıcı Samir Bayramlı: “Əziz dostum ad günün mübarək. Sən mənim ən uğurlu tələbələrimdənsən. Səninlə fəxr edirəm”.

Aktyor Nicat Rəhimov: “Təbriklər qardaşım. Arzum budur ki, həyatada heç vaxt Fəlakət olmayasan. Ad günün mübarək”.

 Müğənni Zamiq Hüseynov: “Qardaşım doğum günün mübarək. Allah səni hər zaman güldürsün”.

Rejissor Kənan Mahmudov: “Mənim canım qardaşım. Ad günün mübarək. Bu həyatda olduğun yerə öz gücünlə, təmiz qəbinlə gəlib çıxmısan. Allah səni dostluqdan, qardaşlıqdan və kinomuzun Fəlakətindən əskik etməsin. Həmişə var ol”.

Müğənni Elvin Abdullayev: “Qardaş, doğum günün mübarək. Hər zaman güləsən və güldürəsən”.

Müğənni Aysel Əlizadə: “Təbriklər. Hər zaman üzün gülsün və “Əla” günün olsun”.

Müğənni Ceyhun Əliyev: “Elşən Orucov səni səmimi qəlbdən təbrik edirəm. Arzu edirəm ki, 2014-cü ildə uğurların bol olsun. İnşallah bu il ailə həyatı qurarsan. Amin”.

Müğənni Yaşar Cəlilov: “Mənim əziz qardaşım səni təbrik edirəm”.

Zaurə Əmirova
esref
12:35 02.08.2014

eziz qardasim felaket seni dogum gunu munasibeti ile tebrik edirem

ayka
16:20 15.07.2014

seni ailevi cokkk seviyoruz happy birthday elshen

nika
11:04 05.07.2014

ad gunun mubarek felaket

SELENA
15:25 04.07.2014

INSANIN INSANLIGI NEROLUNDAN NEDE OBRAZINDAN BELLI OLMAZ UZCIZGILERIONUN INSANLIGININ ACARIDIR SEN YEKSEN

SAHIN
15:25 04.07.2014

SENI HAMI FELAKET OLARAQ SEVIR. ELSEN OLARAQ DEYIL

vuqar
03:50 04.06.2014

eli sen yaxsi oglansan bilinir

vuqar
03:50 04.06.2014

elsen ancax gozel neymet olan canin saxlixi

lamiye
19:50 31.05.2014

ayyyy awkitowkum<3......... ad gunun mubarak.. o,gun olsun 1000000000000000 yawini qeyd eliyesen

ZAUR
16:16 28.05.2014

Elsen seni ad günün münasibetile tebrik edirem.

ela
13:10 28.05.2014

felaket ya elsen?

Nurik
17:38 27.05.2014

tebrikler qardawim butun arzularina catasan

kenan
15:06 27.05.2014

Qaqaw hem de kI senin ad gunun idi onu da tebrikler seni oz fanatim kimi billem

kenan
15:06 27.05.2014

Aalam qaqaw necaan urek seni taniram men senin verlishine de baxiram qaqw senin esl adin nedii hm qaqa sene ugrlar ela ela ela necie verersen ??? Sene ugurlar

kenan
15:06 27.05.2014

Salam qaqw men senin wekillerini armiwam facebook abuutun qizlar beyenir hamii senin men verlishine de baxmiwam sene ugurlar sene ugrlar menim sennen xowum gelirrrr ela ela ela e§dirsen meni da sen ugurlar(y)

ferqane
14:40 26.05.2014

salam Elsen bey sizden heyata birdene gelir sizi cooooooooooooooooooooooooox sevirem

aysu
16:40 25.05.2014

salam elsen mellim sizi dunyanin en meshur insani kimi taniyiram size uzun omur can sagligi dileyirem saqol felaket

aysu
16:40 25.05.2014

elsen mellim sizi cox isteyirem sizi dunyanin en sohretli insani kimi taniyiram ad gununuz mubarek sagol felaket

cavid
12:56 24.05.2014

Ad gününü təbrik edirəm en cox sevdiyim fanatim sen sen

nazli
22:00 20.05.2014

seni ad gunu munasibeti ile tebrik edirem heyatin xow menali omrun uzun olsun heyativi ele ela ela diye diye bawa vurasan amin elwen qardawm senin bir nomreli fanatin nazli beyleqanli allah arzulariva catdirsin amin

Nurane
18:24 20.05.2014

Elwen qardawim seni semimi qelbden tebrik edirem ustunden aylar kecsede.Iyiki dodun canim qardawim seni cox sevirik unutma heyativi "ela ela" diye diye bawa vurasan amin

nurane
15:26 20.05.2014

seni semimi qelbden tebrik edirem arzularina catasan omrum

nurane
15:26 20.05.2014

aaaaaaaaaaaa cawdime felaket

nurane
15:26 20.05.2014

oluremda senen otru ay Elwen

nuwka
16:35 19.05.2014

gul ol bulbul ol agilli ol

hayat
18:40 18.05.2014

esidirsen meni eladida ela onu maaa neceye verersen elshen cox supersen seni seviyorum o sirin dilin ucun qucaqliyorum opuyorum

zehra.
01:10 04.05.2014

Hamısının usaqlıq sekılleri sip sirindi

prosA mila
22:50 30.04.2014

Men orta mektebde oxuyuram.inan ki, bu gun mektebde muellimeye diyirem ki,hee hee eladi de eladi bu mektebi maa neciye verersen?;-)

prosA mila
22:50 30.04.2014

Canım.felaket inan ki senin haqqında pis danisanlara diyirem ki bilirsuz ne var kimin boz bhas pictures den xosu gelmir baxmasın.heee heee heee eladi de eladi neyi pisti ki,bes maa deyin ki felaket burdadı men de isimi bilim.

prosta mila.
22:50 30.04.2014

Felaaaket.salam.uzuvi gorey.gul ol bulbul ol agilli ol.felaket olar sene qısaca olaraq:fela diyim.seni seviyorum askim

arzu
23:01 27.04.2014

Allah sene can sagligi versin elsen. onu bilki sen Azerbaycanin mocuzesisen,sene baxanda fexr edirem ele bir soz yoxdurki senin istedadini,qelbinin gozelliyini ifade etsin. hemise var ol amin

sevda
21:44 27.04.2014

elsen seni cox sevirem seni oene qeder sevecem

elovsed
13:19 27.04.2014

he he eladidaaaaaaa

@@@@@

elovsed
13:19 27.04.2014

aaaa hec felakete oxsamir

fatma
22:39 26.04.2014

elsen orucovun fanatiyamm xahiw edirem sekileri artir bilerzsiz
??????????????????????????????????????????

felaket
22:29 26.04.2014

ela ela esidirsen sen meni deyiremki beynimi xarab eleme

adnaquly
22:29 26.04.2014

elaela

fatma
22:29 26.04.2014

salam elsen senin fanatinam seni cox sevirem

baki seheri
12:43 23.04.2014

elsen seni adgunu musasbeti ile tebrik edirem sene uzun omur can saliqi arzulayiram

baki seheri miris
13:13 22.04.2014

salam elsen necesen sen cox gozel rol aparirsan mende senin kim yaxsi rol oynuyuram

Guliya
12:32 20.04.2014

Tebirikler elsen

aslan
15:54 17.04.2014

seni cox sevirik sen hemise yadaslarimizda felaket ela ela qalcagsan

Ferit
23:49 15.04.2014

Ela ela felaket

Ferit
23:49 15.04.2014

Elsen sen cox gözelsen amma yazan seni seven biri

Leyla
01:12 13.04.2014

Allah sizi bed nezerden qorusun. Amin. Wansiniz Bol olsun

naanu
17:23 12.04.2014

salam

vusal
21:31 11.04.2014

elaaaaaaaaaaa

lale
18:32 10.04.2014

orada en gozeli sensen seni seven ve heyranin olan bir men varamm

lale
18:32 10.04.2014

sen cox gulmelisen sene baxanda butun hersey yadimdan cixir

lale
18:32 10.04.2014

seviremmmm seniiiiii her hefte bozbash pictureye baxiram sene gore baxiram ona

lale
18:32 10.04.2014

seni cox hemde coxxx sevirem (;

lale
18:32 10.04.2014

ad gunun mubarek o gun olsun 100 yasini qeyd eleyesen

lale
18:20 10.04.2014

(;

lale
18:20 10.04.2014

bunu sen ozun oxusaydin cox sevinerdim

lale
18:20 10.04.2014

seni cox sevirem. sene ugurlar arzulayiram heyatda hemise xosbext olasan o gun olsun 100 yasin olsun onda menim kimi hami seviner. seni tebrik edirem Elsen Orucov. cox sirin ve gozelsen seni gormek isteyirem amma biliremki olmaz. seviremmm

leman
18:14 10.04.2014

salam feli tebrikler elasan ela seni cox sevirem fanatinm deli kimi

leman
19:32 09.04.2014

elsen sen her seyi ela aparirsan

lale
22:17 07.04.2014

o gun olsun aile heyati qurasan xosbext olasan aminnn

lale
22:17 07.04.2014

cox gozel ve sirinsen

lale
22:17 07.04.2014

tebtik edirem ad gunun mubarek seni cox sevirem

ELWENIN FANATI
02:29 07.04.2014

Bagiwla gec yazdim ama inan yazmasaydim olerdim;))))

ELWENIN FANATI
02:29 07.04.2014

Ezizim ELWEN BEY sizi ad gunun munasibetile urekden ve semimi qelbden tebrik edirem hemiwe bele sevin sevilin layiqsen buna hemiwe bele guleruz qalman dileyi ile fanatlarindan biri ....

samire abbasova
12:52 06.04.2014

Elişko seniii çox sevirem

onul
23:41 05.04.2014

salam ,,gec olsada bunu yazmaq istedim,,basa dusmureme bu qizlari ne ozunuzu oldurursuzz?niye bu qeder alcaldirsiniz ozunuzu?ne olsunki yarasiqli ve yaxsi aktyordu olsunda...daha ona gore ozunuzu oldurmeye deymirr..........................................................

Mircavad
22:59 05.04.2014

Xaihiş edırem nomrenızı vererdizde en boyuk fanatınız Mircavad . Sizinle gorusmek menim ucun cox xos olardı

wirin
11:07 04.04.2014

tebrik edirem herzaman bele gulmeli ol :*

Aynure
00:35 30.03.2014

Seni coooxxxxxx sevirem Elsen ad gunun mubarek uzun omur can sagligi arzu edirem

sedaqet
21:20 25.03.2014

salam bozbash picturesde cox cirkinsen elsen dayi amma dogurcu dunyada dogurdanda cox goyceksen sen ilkin dayidan goyceksen

elsen + gulay = love ♡♥
16:21 22.03.2014

Offfff keske menim olsan senin gorduuun gozel qizlardansa gozelem ama sen bunu bilmirsen sene ne desem kar olacaq her kes senin varina gore seni sevir men se seni sene gore sevirem me seninle 1 deqiqede olsa gorusmek danismaq isteyerdim ♡♥

sevinc
15:24 22.03.2014

ad gunun mubarek

nemet
15:18 22.03.2014

ad gunun mubarek

Elsad
15:18 22.03.2014

tebrikler

FƏLAKƏT
01:53 22.03.2014

Əla,əla

efsene
01:01 22.03.2014

xahis edirem oxusun elischo

efsene
01:01 22.03.2014

qizlar xahis edirem ozuvuzu alcatmayin onnsuzda elshan sizi seven deyi ozuvuzu oldurmeyin onun belke sevdiyi var

efsene
01:01 22.03.2014

ad gunu mubare qaqulya o gun olsun ailenle bir yerde qey edese ad gunuvu toyuva meni devt ele goycayli efsane 1 nomreli mekteb

AKSANA
11:06 21.03.2014

ELADI ELA O MA NECIYE VERERSEN

AKSANA
11:06 21.03.2014

DUZDU ELSEN BU YAZILARA CAVAB YAZMIR AMA BIZ ONU YENEDE COX ISTEYIRIK

AKSANA
11:06 21.03.2014

KRASSAVCIK

AKSANA
11:06 21.03.2014

ALLAH ELSENI ARZULARINA CATDIRSIN

AKSANA
11:06 21.03.2014

HEYF ELSEN MENDEN BOYUKDU

lamiye
23:11 20.03.2014

salam necesiz sizi tebrik edirem ad gunun yeni kecmis ad gunun tebrik edirem ayrica qarsidan gelen novruz bayraminda mubarek

leyla
23:03 20.03.2014

senin danisigin mene lezzet edir sene uzun omur can saligi arzuluyuram . bizim doslar tanislar hamisi sene baxir seni desdekleyir sogolki sen varsan

leyla
23:03 20.03.2014

sen ela ela oglansan

leyla
23:03 20.03.2014

novruz bayrami nubarek elsen

leman
16:01 20.03.2014

seni gormek isteyirem amma alinmir.yuxumda gorurem ki seni men esl gorurem.bunu men de arzulayiram basqalari kimi mende sene ugurlar arzulayiram insallah aile heyati qurarsan

leman
16:01 20.03.2014

seni men cooxx isteyirem men senin fanatinam sene aile heyati arzu edirem bozbash picturese ise ugurlar arzulayiram ad gunun mubarek o basqa lemandir men ise basqa lemanam men ile onu sehv salma yaxsi urekk ad gunun mubarek elshen{felaket} opdum seni

leman
15:47 20.03.2014

felaket senin fanatinam seni cox isteyirem ad gunun mubarek ela ela

damla
23:02 15.03.2014

salam Elşən bəy sizi çox sevirəm.

damla
23:02 15.03.2014

salam Elşən bəy sizin çox sevirəm

elxan
12:56 15.03.2014

tebrik edirem

leman
12:54 07.03.2014

Ezizim seni sevireeeem askiiiiiimmmmmm canim

sevil
17:32 05.03.2014

haminiz gozelsiz semi sosu sirin ama felaketin yerini hec kim vermir sene hemise bizim yanimizda olmagi arzulayiram

sevil
17:26 05.03.2014

ad gunun mubarek elsen bey size uzun omr hemise bizimle olasiz arzulayiram

leyla nebiyeva
02:09 04.03.2014

salam necesiz allah tala gulussnizi uznuzden hec bir vaxt eksik etmesin

ferqane memmedova
02:09 04.03.2014

salam necesiz sizi cox sevirik

xeyale
23:01 03.03.2014

canee can....belke bu yazini ozun oxumayacaqsan amma yene de yaziram ki seni cooooooooooxxxxxxxx sevirik.....ad gunun mubuw

ayan
22:39 01.03.2014

iwinizde ugurlar

ayan
22:39 01.03.2014

ayda gecdi tebrik ucun ama men sizin fanatinizam

cemile
15:30 27.02.2014

tebrik eleyirem islerinde sene ugurlar arzulayiram uzun omur can sagligi arzu edirem

totush
23:29 26.02.2014

canim,2gozum heyatda sene ALLAHDAN uzun omur can sagliqi arzulayiram hemiwe sevinclerin bol olsun arzularin cin olsun sevgi dolu heyatin olsun ureyin sevgi ile doyunsun ailen olsun INSHAALLAH valdeynlernin fexri olmusan yenede olasan hemeshe zirvelerden gelsiun sesin herkes sene baxib paxilliq etsin ama yaxshi menada/seni heyatda herweyden cox seven biri SENI cox sevirem ALLAH seni qorusun AMIN

farizxan
19:39 26.02.2014

elsan ad gunun mubarek

farizxan
19:29 26.02.2014

nece nece bele illere catasan ay felaket seni tebrik edirem gurcustanli farizxan

leyla
17:15 18.02.2014

sizin fanatinizam...! size uzun omr arzu edirem...♥♥♥ela ela

rouz
13:24 16.02.2014


elsen orucov seni ad gunun munasibetile tebrik edir, bu heyatda sene daima xosbextlik arzu edirem

HEMIDEXANIM
20:29 15.02.2014

SALAM ELSEN BEY AD GUNUNUZ MUBAREK NECE BELE ILLERE CIXASIZ ISLERINIZDE UGURLAR

hemide
20:26 15.02.2014

AD GUNUNUZ MUBAREK ELSEN BEY NECE BELE ILLERE CIXASIZ ISLERINIZDE UGURLAR ELA ELA

cemile
14:57 15.02.2014

ad gunun mubarek sene ugurlar.elsen orucov(felaket)

fidan
03:50 02.02.2014

Salam elsen seni cox ama cox sevirem ve ad gunuvu tebrik eliyirem seni cox sevirem insallah bu heyaTa ancax gulesen senin ad gunuvu tebrik edirem ve seni cox ama cox sevirem

Perviz M-Zade Mugenni
20:54 30.01.2014

Tebrikler qardaw biiiz hamimiz seni cox sevirik.Bu dogum gunun Elaaa Elaaa

ABDULLA
14:59 22.01.2014

ALLAH SIZE CAN SAGLIGI UZUN OMUR VERSIN TEKI SIZ OLASIZ BIZ DE GULEY HEEE EL ELA BIRA AZ GECIKSEMDE BAGISLAYIN

hemide
17:49 21.01.2014

sizi tebrik edirem insallah ureyinizdeki butun arzular yerine yeter men sizin fanatinizam sizi sevirem happy brith day!!!

Elekber
14:27 21.01.2014

Ela Ela senin ad gunuve bidene sagliq ( Filden boyuk var Deve men gedirem eve sende ged eve

elxan
21:34 15.01.2014

salam qardas mende seni tebrik edirem uzun omur can saligi arzu edirem. elxan ela ela.

Fidan
15:00 15.01.2014

tebrikler uzun omur can sagligi

ELNUR
11:49 15.01.2014

Uqurlar sene

elgun
18:26 14.01.2014

tebrik eliyirem

Felaket ela ela
15:27 14.01.2014

AD Gunun Mubarek Elshan (y)

Şərh yaz